جمعه 31 فروردین 1403

فراخوان های صادرشده برای اغتشاش در بناب با بی اعتنایی مردم مواجه شد

فراخوان‌های صادر شده برای اغتشاش در بناب با بی اعتنایی مردم مواجه شد.

فراخوانهای صادرشده برای اغتشاش دربناب با بی اعتنایی مردم مواجه شد

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب به نقل از مهر؛ برخی از عوامل ضدانقلاب و عناصر وابسته داخلی به آنها طی روزهای اخیر با انتشار فراخوان‌هایی برای برپایی تجمع اعتراضی در شهرستان بناب قصد داشتند به زعم خود اغتشاشی دیگر را این بار در شهرستان بناب کلید بزنند اما بی اعتنایی مردم به این فراخوان‌ها به شکست پروژه آشوب اغتشاشگران و تداوم آرامش در این شهرستان منجر شد.

بر اساس این گزارش، مردم ولایت مدار این شهرستان نه تنها در ۴ روز گذشته اغتشاشگران را همراهی نکردند بلکه هرگونه تحرک آنها را در دقایق نخست به نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی اطلاع دادند و در برقراری نظم و امنیت همکاری صمیمانه داشتند.

عوامل ضدانقلاب طی روزهای اخیر تلاش زیادی کردند و با دروغ پردازی در شبکه‌های اجتماعی در عمل راه به جایی نبردند و در برقراری نظم و امنیت با عوامل ایجاد امنیت همکاری کردند و در نهایت چیزی جز رسوایی نصیب عوامل ضدانقلاب نشد.

تبلیغات رسانه‌ای ضدانقلاب طی هفته‌های اخیر برای شکل دادن به اعتراضات علاوه بر بناب در دیگر شهرستان‌های آذربایجان شرقی نیز بی نتیجه مانده و تنها به تجمعی محدود در یکی از شهرهای استان خلاصه شده بود.

مردم آگاه و بابصیرت شهرستان بناب با بی اعتنایی به این فراخوان‌های ضدانقلاب آنهایی که قصد راه اندازی تجمع را داشتند، همراهی نکردند بویژه اصناف و بازاریان که همواره در طول هشت سال دفاع مقدس کمک‌های نقدی و جنسی و پشتیبانی آنها از رزمندگان مثال زدنی است، در این فراخوان‌ها حتی یک مورد نیز با عدم تعطیلی مغازه‌ها و کسب و کار خود دشمنان فریب خورده را همراهی نکردند که جای تقدیر دارد.

مردم ولایت مدار شهرستان بناب ضمن تقدیر و تشکر از زحمات طاقت فرسای نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و بسیجیان سلحشور بخاطر برقراری نظم و امنیت و آرامش در شهرستان بناب برخورد با برهم زنندگان امنیت را از دستگاه قضائی خواستار شدند.

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

14010812000485 Test PhotoN - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

اهدایی ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به نیازمندان بناب

در آستانه سال نو، ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به همت بانوان و فعالان قرآنی خیریه زینبیه (س) بناب به نیازمندان تازه عروس در شهر دارالمومنین بناب اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 2 =