جمعه 31 فروردین 1403

طلاب از وقت خود به نحو احسن استفاده کنند

مدیر حوزه علمیه بناب با بیان اینکه طلاب باید از وقت و فرصت خود به خوبی استفاده کنند، گفت: زندگی علما برای همه الگو است، چرا که علمای ما حتی در زیر تانک، گلوله و تفنگ مشغول مجاهدت‌ بودند و لحظه‌ای از این امر غافل نبودند.

تصاویر/ مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه بناب

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب به نقل از حوزه؛ مراسم آغاز سال تحصیلی جدید حوزه علمیه بناب با حضور آیت الله عبدالمجید باقری بنابی و اساتید حوزه علمیه بناب برگزار شد.

آیت الله باقری بنابی مدیر حوزه علمیه بناب ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید، اظهار داشت: در عصر حاضر که در زمان غیبت هستیم، مدیون شیخ مفیدها، علّامه طباطبایی‌ها و شهید مطهری‌ها و علم الهدی‌ها هستیم، فلذا باید در نمازها و دعاها به عنوان تکریم و تشکر به یاد این عالمان جلیل القدر باشیم، چرا که ما مدیون علماء هستیم.

وی افزود: هرچه امروز داریم مرهون علماء، شهداء و امام شهدا و آن عزیزانی است که در یخبندان‌های شدید حاج عمران و گرمای بالای ۵۰ درجه خوزستان جهاد کردند و امنیت و آرامش را امروز برای کشورمان به ارمغان آوردند، بنابراین در قبال این مجاهدت‌ها، امروز وظیفه طلاب، جهاد، تلاش، کوشش علمی، مبارزه با هوای نفس، تزکیه و تهذیب نفس است.

مدیر حوزه علمیه بناب با بیان اینکه طلاب باید از وقت و فرصت خود به خوبی استفاده کنند، گفت: زندگی علماء برای همه الگو است، چرا که علمای ما حتی در زیر تانک، گلوله و تفنگ مشغول مجاهدت‌ بودند و لحظه‌ای از این امر غافل نبودند.

وی ادامه داد: رفتار، گفتار و پوشش طلاب باید به گونه‌ای باشد که سبب ترویج اسلام و مذهب تشیع شود و مایه آبروداری شود، نه آبروریزی.

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

14020810000526 Test PhotoN - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

10مربی برتر ایرانی که امیدهای آینده را زنده کردند

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نسبت به استفاده از توان داخلی به ویژه در استفاده از مربی ایرانی نقطه نظر خاصی دارند که نتایج حاصله در رده‌های پایه‌ای ورزش نیز نشان از ظرفیت و پتانسیل بالای کشور در این حوزه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 11 =