جمعه 10 فروردین 1403

طرح نهضت ملی مسکن شهرستان بناب کلنگ‌زنی شد

با حضور رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پروژه طرح نهضت ملی مسکن شهرستان بناب کلنگ‌زنی شد.

2 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛

اکبر نیکزاد در حاشیه مراسم کلنگ زنی با اشاره به اینکه دولت تمام تلاش خود را میکند که مشکل مسکن در کشور را حل کند، افزود: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های بنیاد مسکن حمایت از خانواده‌های فاقد مسکن است.

وی با اشاره به اینکه احداث مسکن ملی در بناب در منطقه های مناسب شهرستان باشد افزود: کسانی که در نهضت ملی ثبت نام می کنند مطمئن باشند زمین های خوب و مناسب برای آنها در نظر گرفته خواهد شد.

نیکزاد از مهم‌ترین برنامه‌های خود در سفر به شهرستان بناب را بازدید از تعدادی روستاهای شهرستان در راستای بررسی طرح های هادی عنوان کرد و گفت: برخی از روستاهای شهرستان بناب نیاز به آسفالت ریزی و دیوارکشی رودخانه های عبوری از داخل روستا دارند و در همین راستا برنامه‌ریزی و اقدامات لازم را خواهیم کرد.

3 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

گفتنی است: پروژه طرح نهضت ملی مسکن شهرستان بناب در دو پروژه که پروژه اول در مساحت عرصه ۴۴۰۰ متر مربع و مساحت کل اعیانی ۷۱۴۰ مترمربع که تعداد کل واحدهای احداثی ۴۸ واحد و ۴۰ واحد متعلق به واحدهای بنیاد ساخت و ۸ واحد آن خود مالک هستند احداث میشود.

همچنین پروژه ۱۹۸ واحدی مشارکتی بنیاد مسکن و راه و شهرسازی شهرستان بناب در زمینی به مساحت ۵۶۳۰ متر مربع و ۱۹۸ واحد در ۷ طبقه احداث خواهد شد.

پایان خبر/ ذاکر احمدزاده

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =