سه‌شنبه 29 اسفند 1402

ضرورت توجه به ظرفیت بی‌نظیر بناب در حوزه ادب و هنر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: بناب با ظرفیت بی نظیر خود در حوزه ادب و هنر مستلزم توجه و نگاه ویژه مسئولان است.

ضرورت توجه به ظرفیت بی‌نظیر بناب در حوزه ادب و هنر

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب به نقل از مهر؛ سیدمحمدحسین بلاغی در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب که با حضور محمود سالاری معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعضای این شورا ترتیب یافته بود، با بیان اینکه برگزاری جشنواره‌های متعدد از جمله شعر، موسیقی، هنرهای تجسمی و تئاتر در این شهرستان با قدمت بالا نشان از استقبال و علاقه مندی مردم این شهرستان به حوزه ادب و هنر است؛ افزود: سیاست‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مردمی کردن برنامه‌های فرهنگی و هنری است و تأکید ویژه دارد که برنامه‌های فرهنگی و هنری به مانند دهه ۶۰ موفق باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و حمایت‌های مسئولان و واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان در برگزاری جشنواره‌های مختلف در این شهرستان خاطرنشان کرد: شهرستان بناب علیرغم میزبانی جشنواره‌های متعدد به لحاظ اماکن هنری در بحث فضاهای فرهنگی و هنری کمبودهایی دارد که در صدد جبران و تکمیل زیرساخت‌های آن هستیم.

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + هجده =