چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

سنجش آلودگی هوا در شهرستان بناب بالاخره روشن شد

بعد از پیگیری‌های رسانه‌ای، نمایشگر سامانه سنجش میزان آلودگی هوای بناب بالاخره روشن شد.

photo ۲۰۲۳ ۰۱ ۰۱ ۱۰ ۱۱ ۳۶ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ بعد از گذشت ۵ سال از راه اندازی ایستگاه سنجش میزان آلودگی هوا در شهرستان بناب بالاخره نمایشگر این ایستگاه دقایقی قبل روشن شد.

رئیس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان بناب با اعلام این خبر افزود: خوشبختانه با برطرف شدن نواقصات نرم افزاری و رفع ایرادت فنی، نمایشگر ایستگاه پایش کیفی هوای بناب امروز راه اندازی شد و اطلاعات این ایستگاه در معرض دید عموم قرار گرفت.

نقوی تصریح کرد: همشهریان محترم بنابی می توانند از این پس ضمن مشاهده وضعیت روزانه کیفیت هوا در این شهر از طریق این نمایشگر با مراجعه به سایت پایش کیفی هوای کشور به آدرس aqms.doe.ir و یا نصب اپلکیشن همین سایت در گوشی های خود، از وضعیت کیفی هوای این شهرستان روی نقشه کشوری نیز به صورت آنلاین اطلاع حاصل نمایند.

گفتنی است: ایستگاه سنجش میزان آلایندگی هوای بناب و نمایشگر آن در میدان تامین اجتماعی این شهر واقع شده و این ایستگاه در بهمن ماه ۱۳۹۶ به بهره برداری رسیده بود و نمایشگر آن نیز حدود ۳ سال قبل در این ایستگاه نصب شده بود ولی به علت وجود مشکلات فنی و عدم پیگیری مسئولین وقت این نمایشگر راه اندازی نشده بود و این امر موجب نارضایتی همشهریان بنابی به ویژه در فصول سرد سال که با مازوت سوزی نیروگاه و وارونگی دما همراه بود؛ گردیده بود.

منبع/ bina20

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۰۲ ۰۹ ۱۶ ۱۶ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

مسئولان پیام حضور حماسی مردم در انتخابات را دریافت کرده و مشکلات اقتصادی را رفع کنند/شهید باکری نه تنها یک فرمانده نظامی بلکه یک فرمانده اخلاق و معنویات بود

مسئولان پیام حضور حماسی مردم در انتخابات را دریافت کرده و مشکلات اقتصادی را رفع کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 1 =