پنج‌شنبه 30 فروردین 1403

سرپرست دانشگاه بناب منصوب شد


- پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

طی حکمی از طرف وزیر علوم، تحقیقات و فناوری؛پروفسور مجتبی عباسیان به سمت سرپرست دانشگاه بناب منصوب شد

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی دکتر مجتبی عباسیان را به عنوان سرپرست دانشگاه بناب منصوب کرد.

دکتر زلفی گل در این حکم انتصاب خطاب به دکتر عباسیان آورده است؛ نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه بناب» منصوب می‌شوید.

گفتنی است، دکتر مجتبی عباسیان، متولد 6 آبانماه 1356، شهرستان بناب و فارغ التحصیل دکترای شیمی پلیمر از دانشکده شیمی دانشگاه تبریز در تیرماه 1386، تحت پوشش بنیاد ملی نخبگان ایران، استاد تمام پایه 19 و جزو جوانترین اساتید کشور در وزارت علوم که با سن کم به درجه دانشیاری و استادی نایل شد.

این گزارش می‌افزاید؛ دکتر عباسیان دارای بیش از 100 مقاله ISI و دارای 8 اختراع ثبت شده داخلی و ارایه بیش از 120 مقاله در سمینار های داخلی و خارجی و اجرای 15 طرح پژوهشی دانشگاهی و 3 طرح پژوهشی ملی (شرکت پتروشیمی ایران + صندوق حمایت از پژوهشگران کشور)؛ برگزیده جشنواره بین المللی خوارزمی در دوره دانشجویی در سال 1385؛ دانشجوی دکتری نمونه استان آذربایجان شرقی در سال 1385 و تقدیر از طرف استاندار محترم وقت؛ استادیار جوان نمونه کشوری در بین تمام دانشگاه¬های کشور از طرف معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری (1387) و دریافت گرانت ویژه استادیاران جوان از طرف معاون علمی فناوری رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان را در کارنامه پژوهشی خود دارد.

لازم به ذکر است این جوان نخبه، ریاست دانشگاه پیام نور شهرستان هریس در سال 1386، معاون بنیاد ملی نخبگان استان آذربایجان شرقی در سال 1387، معاون پژوهشی و معاون اجرایی دانشگاه پیام نور تبریز در سال 89، رئیس دانشگاه پیام نور تبریز در سال 1392 و رئیس دانشگاه بناب از سال 1393 را در کارنامه مدیریتی خود دارد.

✅پیج جدید اخبار بناب
📲 instagram.com/akhbarbonab1399

http://www.akhbarbonab.ir/ سایت خبری🇮🇷

🇮🇷کانال خبری @akhbare_bonab

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

14010812000485 Test PhotoN - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

اهدایی ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به نیازمندان بناب

در آستانه سال نو، ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به همت بانوان و فعالان قرآنی خیریه زینبیه (س) بناب به نیازمندان تازه عروس در شهر دارالمومنین بناب اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 8 =