شنبه 1 اردیبهشت 1403

سرپرست حراست فرمانداری شهرستان بناب منصوب شد

index 3 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

فرماندار بناب سرپرست حراست فرمانداری این شهرستان را منصوب کرد.

به گزارش اخبار بناب؛ به پیشنهاد فرماندار شهرستان بناب و طی حکمی از طرف مدیرکل حراست استانداری جاوید بنابیان به سمت سرپرست حراست فرمانداری شهرستان بناب منصوب شد.

مراسم تودیع و معارفه مدیر حراست فرمانداری این شهرستان با حضورمدیرکل حراست استانداری، رئیس اداره اطلاعات شهرستان بناب و جمعی از مسیولان شهرستان برگزار شد.

در این مراسم فرماندار شهرستان بناب اظهار کرد: حراست و پاسداری از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی وظیفه خطیری است که انجام این وظیفه نیازمند روح ایثار و فداکاری در فرد مسئول است.

شهریار فتحی با قدردانی از زحمات رضا لعلی مدیر حراست فرمانداری سابق افزود: آقای لعلی در مدت حضور خود در حراست فرمانداری منشا خیرات ارزنده‌ای بوده‌اند و امروز خوشحالیم که ضمن اینکه ایشان در سمت بخشدار مرکزی در کنار ما خواهند بود از قابلیت‌ها و توانمندی‌های آقای جاوید بنابیان در حراست فرمانداری بهره‌مند خواهیم شد.

به گزارش اخبار بناب؛ در سابقه خدمتی جاوید بنابیان می توان به رئیس حراست 20 ساله دانشگاه های پیام نور شهرستان های بناب، مراغه و عجب شیر و سوابق 20 ساله خبرنگاری در خبرگزاری های  “فارس، ایرنا و مهر” و همچنین ازمسئولان اجرایی چندین دوره از انتخابات در شهرستان بناب اشاره کرد.

http://www.akhbarbonab.ir/2736/(در یک برگهٔ جدید باز می‌شود)

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

14010812000485 Test PhotoN - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

اهدایی ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به نیازمندان بناب

در آستانه سال نو، ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به همت بانوان و فعالان قرآنی خیریه زینبیه (س) بناب به نیازمندان تازه عروس در شهر دارالمومنین بناب اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 9 =