شنبه 1 اردیبهشت 1403

خروش مردم همیشه در صحنه بناب در محکومیت اغتشاشات اخیر/برخی از نمایندگان مجلس به خط منافقین افتاده اند

فرمانده سپاه ناحیه بناب روشنگری و بصیرت کلید رمز مقابله با فتنه گران دانست و گفت: متاسفانه برخی نمایندگان مجلس به خط منافقین افتاده اند که باید با آنها برخورد شود.

1581677 1 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ سرهنگ پاسدار یحیی حیدری در آیین راهپیمایی مردم ولایتمدار بناب علیه آشوبگران با بیان اینکه حجاب عصاره انقلاب اسلامی است، گفت: اخیرا در آشوب ها، عده ای مزدور و اراذل اوباش چادر از سر ناموس مردم برداشتند، باید قوه قضائیه به شدت با آنها برخورد کند.

فرمانده سپاه ناحیه بناب با اشاره به نیرنگ های دشمنان در طول ۴۳ سال گذشته، افزود: دشمن به شدت از پیشرفت انقلاب اسلامی زجر می کشد، امروز حماسه بزرگ اربعین حسینی و پیمان بزرگ شانگهای را میخواهند با این فتنه گری ها به حاشیه ببرند، اما مطمئن باشیم اگر قضیه مهسا امینی هم نبود بهانه دیگری برای آشوب پیدا میکردند چرا که تحمل عزت و اقتدار ایران را ندارند.

وی افزود: منافقین و آن کفتار صفت انسان هایی که در آلبانی جمع شده اند و به مردم خط و خطوط می دهند باید بدانند کور خوانده اند، ملت ایران برای این نظام و انقلاب خونها داده اند با ایجاد این توطئه ها پایه های این نظام نه تنها سست نخواهد شد بلکه به پیشرفتهای بزرگی دست خواهد یافت.

سرهنگ پاسدار حیدری با تاکید بر اینکه، انقلاب اسلامی گلوی غرب را فشرده است، گفت: دشمنان این نظام زخم خورده اند و امروز می خواهند با هر بهانه ای به ملت ایران به اموال مردم خسارت وارد کنند، با این لاشخورها هیچ گونه مماشاتی نخواهد شد و نیروهای امنیتی و نظامی اجازه نخواهند داد، این فتنه گران امنیت مردم را به خطر بیاندازند.

فرمانده سپاه ناحیه بناب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فراجا و بسیج که در مقابله با آشوبگران به فیض شهادت نائل آمدند، گفت: این شهداء هیچ فرقی با شهدای دفاع مقدس ندارد و مقامشان یکیست؛ در ادامه نیز قطعا در راه حفظ این انقلاب ملت ایران جان خود را سپر می کنند.

وی با بیان اینکه کلید رمز مقابله با فتنه روشنگری و بصیرت است، گفت: عده ای از نمایندگان مجلس با تمام وقاهت و بی شرمی مهرتایید بر آشوبگریها می زنند، از قوه قضائیه می خواهیم با این مزدوران داخلی جدی برخورد کنند.

سرهنگ پاسدار حیدری در خاتمه با تاکید بر اینکه امنیت خط قرمز ماست، گفت: ملت ما باید هوشیار باشند و مراقب فرزندانمان در جنگ روانی و رسانه ای دشمنان باشند، از این طریق می خواهند امنیت داخلی ما را بر هم بزنند.

1581677 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب
1581685 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب
1581687 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

پایان خبر/ ذاکر احمدزاده

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

14010812000485 Test PhotoN - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

اهدایی ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به نیازمندان بناب

در آستانه سال نو، ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به همت بانوان و فعالان قرآنی خیریه زینبیه (س) بناب به نیازمندان تازه عروس در شهر دارالمومنین بناب اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =