پنج‌شنبه 30 فروردین 1403

روز 22 بهمن روز نجات از وابستگی به بیگانگان است

- پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه بناب گفت: یوم الله ۲۲ بهمن تجدید میثاق مردم با آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی است و روزی است که از وابستگی کشور به بیگانگان نجات یافتیم.

به گزارش اخبار بناب به نقل از بسیج؛ حجت الاسلام عبدالله طالبی افزود: حضرت امام خمینی(ره) به پشتیبانی ملت و به تاسی از مکتب عاشورا، علیه رژیم ستمشاهی قیام کرد و زمینه مقابله جهانی با استکبار را فراهم آورد و  عدم وابستگی به بیگانگان و پیشرفت موشکی و تکنولوژی و اقتصادی و جایگاه سیاسی برتر در منطقه و جهان، از برکات انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن در سال‌های گذشته خط بطلانی بر همه توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان برای از پا در آوردن نظام بود، اظهارکرد: با توجه به عدم برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن به دلیلی شیوع بیماری کرونا باید از همه ظرفیت‌های شهرستان برای بزرگداشت باشکوه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استفاده شود.

حجت الاسلام طالبی با تاکید بر لزوم توجه به فضاسازی محیای و فیزیکی سطح شهر و ادارات، عنوان کرد: مردم همواره صحنه گردان مناسبت‌های ملی و مذهبی ما هستند و در یوم الله ۲۲ بهمن نیز می‌توان کار را به مردم سپرد تا شاهد خلق جلوه‌های زیبا از تجدید میثاق مردم با آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی باشیم.

وی موفقیت در بزرگداشت ایام‌الله انقلاب اسلامی را در گرو همدلی و هم افزایی عمومی دانست و گفت: اگر در کنار هم باشیم، می‌توانیم همه موانع و مشکلات را رفع کنیم و صحنه‌های به یاد ماندنی از پایبندی مردم به انقلاب اسلامی را با برگزاری مراسم خاص ۲۲ بهمن امسال در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت کنیم.

http://www.akhbarbonab.ir/22/(در یک برگهٔ جدید باز می‌شود)

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

14010812000485 Test PhotoN - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

اهدایی ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به نیازمندان بناب

در آستانه سال نو، ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به همت بانوان و فعالان قرآنی خیریه زینبیه (س) بناب به نیازمندان تازه عروس در شهر دارالمومنین بناب اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =