پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

دهه فجر طلوع دوباره اسلام بود/ علت مشکلات اقتصادی در کشور اقتصاد دولتی است

امام جمعه موقت بناب گفت: مشکلات اقتصادی در کشور با برنامه های سطحی و چند قرص مسکّن قابل حل نیست و باید بصورت ریشه ای و مطابق قانون و موازین شرعی راه حل پیدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ حجت الاسلام والمسلمین سید باقر سیدی در خطبه های آئین عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان بناب با اشاره به فرارسیدن دهه مبارک فجر آن را طلوع مجدد اسلام عنوان کرد و اظهار داشت: در این ایّام باید دستاوردهای انقلاب اسلامی در ایران مورد توجّه و محاسبه قرار گیرد و ضعف ها و آسیب هایی که وجود داشته تبیین گردد؛ اما باید مراقب باشیم که در دام جنگ روانی دشمن نیفتیم که با تمام توان از طریق امپراطوری رسانه ای و شبکه غرب گرایان تلاش می کند انقلاب اسلامی را شکست خورده و نافرجام جلوه داده و دستاوردهای آن را کوچک و آسیب ها را بزرگنمایی کند.

photo ۲۰۲۳ ۰۱ ۲۷ ۲۱ ۳۰ ۳۱ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

وی با بیان اینکه نقشه دشمن سیاه نمایی و ناکار آمد جلوه دادن نظام اسلامی است، افزود: بزرگترین نظریه پردازان غربی اعتراف می کنند که انقلاب اسلامی ایران هم دارای مقاومت است و هم پیشرفت دارد، در حالی که این فشاری که به ایران وارد می شود به دولت ما وارد می شد، ۶ ماه بیشتر دوام نمی آورد.

خطیب جمعه موقت بناب با اشاره به اینکه برخی می خواهند واقعیات را تحریف و رژیم منحوس سابق را تطهیر کنند و چند کار مثبتی که در زمان نظام طاغوت انجام گرفته را بزرگنمایی کنند، تصریح کرد: در جهاد تبیین باید خیانت ها و خباثت هایی که در گذشته انجام گرفته گفته شوند تا نسل جوان که آن زمان را ندیده اند خودشان مقایسه و داوری نمایند.

حجت الاسلام و المسلمین سیدی ضرورت توجه به آسیب ها و آفت هایی که این شجره طیبه انقلاب را تهدید می کند، یادآور شد و گفت: ضایع کردن مسائل اصولی، پرداختن به مسائل فرعی، روی کار آوردن افراد پست و فرومایه و کنار گذاشتن عناصر لایق و شایسته موجبات انحطاط دولت ها و حکومت ها را فراهم می آورد.

امام جمعه موقت بناب خاطرنشان کرد: مردم با مشکلات اقتصادی و معیشتی در کشور دست و چنجه نرم می کنند و اینها با برنامه های سطحی و چند قرص مسکّن قابل حل نیست و باید بصورت ریشه ای و مطابق قانون و موازین شرعی راه حل پیدا کرد تا مردم از این جهت به آرامش نسبی برسند.

وی ادامه داد: مشکلات اقتصادی امروز معلول حذف مردم و قرار گرفتن ۸۰ درصد اقتصاد در اختیار دولت است، اگر امروز شاهد فلاکت در صنعت خودرو هستیم، به دلیل مدیریت دولتی است که برآن حاکم بوده و مردم از آن حذف شده اند.

استاد حوزه و دانشگاه جنایت اخیر و شنیع اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد را نشانگر عمق خباثت دشمنان اسلام عنوان کرد و گفت: این کار موجب تنفر بیشتر مسلمانان از استکبار جهانی می شود و در هیچ جای دنیا توهین به مقدسات قابل پذیرش نبوده و نخواهد بود و متهم ردیف اول این جنایت صهیونیسم و دولت آمریکاست، زیرا آنها می دانند مسلمانان با الهام از قرآن دنیای کفر و الحاد را به خطر انداخته و با تکیه به قرآن آنها را از صفحه روزگار محو خواهند کرد.

سیدی اقدام پارلمان اروپا در قرار دادن سپاه پاسداران در فهرست گروه‌های به اصطلاح تروریستی را نشانه استیصال و عصبانیت دشمن عنوان کرد و گفت: اولاً این اقدام از نظر قوانین بین المللی محمل حقوقی ندارد و ثانیاً اینها در حالی یک نیروی رسمی ما را در لیست گروه تروریستی قرار می دهند که هیچ موردی نمی توانند پیدا کنند که سپاه پاسداران دست به ترور زده باشد، امّا خودشان دهها اقدام تروریستی در کشورهای عراق، سوریه، یمن و افغانستان انجام داده اند.

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − دو =