سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403

دشمن از طریق شبکه‌های مجازی به دنبال تحریف راه شهیدان است

DSC02351 Copy - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

فرمانده سپاه ناحیه بناب گفت: دشمن با هدف مدیریت افکار عمومی جهان توسط شبکه‌های ماهواره‌ای و مجازی در تلاش برای تحریف راه شهیدان است.

به گزارش اخبار بناب به نقل از ایسنا؛ سرهنگ پاسدار یحیی حیدری در مراسم سالروز شهادت شهید مهدی باکری که با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه و جمعی از هم رزمان شهید برگزار شد، گفت: در وضعیت کنونی کشور، دشمن سعی می‌کند تا آدرس غلط به افکار عمومی دهد و با بیان موضوعاتی چون مذاکره و سازش در تلاش برای دلسردی مردم از آرمان‌ها و اهداف انقلابی اسلامی است.

DSC02359 1 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به این‌که یکی از ویژگی‌های شاخص شهید سردار باکری روحیه ایثار و خستگی ناپذیری وی بوده است، گفت: او گاهی ساعت‌ها و روزها برای پیروزی و تحقق اهدافش نمی‌خوابید. اکنون نیز ما انتظار داریم تا نیروهای انقلابی همیشه با روحیه جوان و انقلابی در صحنه باشند.

وی ادامه داد: از نیروهای باتجربه بازنشسته انقلابی انتظار داریم تا با نگاه دفاع مقدسی و خستگی ناپذیر از تجربیات خود برای تربیت نسل جوانان انقلابی تلاش مضاعف کنند و در تمامی صحنه‌ها در کنار جوانان راهنما و مرشد آنان باشند.

حیدری گفت: نگاه دفاع مقدسی به مسائل و  شرایط کنونی کشور باعث حل مشکلات آن شده و در این راه خستگی ناپذیر خواهیم شد.

http://www.akhbarbonab.ir/2724/(در یک برگهٔ جدید باز می‌شود)

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۰۲ ۰۹ ۱۶ ۱۶ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

مسئولان پیام حضور حماسی مردم در انتخابات را دریافت کرده و مشکلات اقتصادی را رفع کنند/شهید باکری نه تنها یک فرمانده نظامی بلکه یک فرمانده اخلاق و معنویات بود

مسئولان پیام حضور حماسی مردم در انتخابات را دریافت کرده و مشکلات اقتصادی را رفع کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 10 =