پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

دستگیری اراذل و اوباش متواری در شهرستان بناب

دستگیری اراذل و اوباش متواری و کشف یک قبضه سلاح جنگی غیرمجاز در شهرستان بناب

فرمانده انتظامی شهرستان بناب از دستگیری یک نفر اراذل و اوباش متواری و کشف یک قبضه اسحله کلاشینکف به همراه مهمات مربوطه، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ سرهنگ رحمان عبدی در بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی اطلاع از حضور یک نفر  اراذل و اوباش متواری در سطح شهر بناب، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

166247084 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

وي تصریح کرد: مأموران با همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) شهرستان بناب و با انجام اقدامات هوشمندانه، تعقیب و مراقبت‌های صورت گرفته، متهم را که از اراذل و اوباش متواری و دارای سابقه شرارت از جمله آدم ربایی بوده را شناسایی و طی هماهنگی مرجع قضائی در یک عملیات ضربتی دستگیر و از مخیفگاه وی یک قبضه اسلحه کلاشینکف به همراه یک تیغه خشاب و ۲۰ فشنگ جنگی غیرمجاز کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد، گفت: تمامی فعالیت‌ها و اقدامات افراد شرور و اراذل و اوباش به صورت مداوم رصد می‌شود و در صورت ارتکاب هرگونه تخلف و جرمی علیه امنیت و آرامش شهروندان، پليس در چهارچوب قوانین و مقررات با قاطعیت با آن ها برخورد خواهد کرد.

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − چهارده =