شنبه 1 اردیبهشت 1403

دانشگاه آزاد با دانشگاه پیام نور ادغام شود

unnamedزذطزذ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

نماینده مردم بناب در مجلس گفت: برای حل ریشه ای و اساسی مشکلات دانشگاه آزاد، این دانشگاه با دانشگاه پیام نور ادغام شود تا با وارد شدن پای یک دانشگاه نیمه دولتی، رویکرد جدیدی اتخاذ شود، وگرنه دانشگاه آزاد در ماه های آینده با مشکلات شدیدی مواجه خواهد شد.

اخبار بناب/ به نقل ازخبرگزاری خانه ملت، محمد باقری بنابی در نشست علنی امروز (سه شنبه 2 دی ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی گفت: دانشگاه آزاد، آزاد بود، آزادتر شده است. هیات علمی و کارکنان برخی از واحدهای دانشگاه آزاد به علت تعلل مدیران ارشد این مجموعه نمی توانند حقوق ماهیانه دریافت کنند.

وی با اشاره به اینکه هیات علمی برخی از واحدهای دانشگاه آزاد ۳ ماه است که حقوق دریافت نکرده اند اظهار کرد: هیات علمی و کارکنان برخی از واحدهای دانشگاه آزاد به علت تعلل مدیران ارشد ۳  ماه است که حقوق دریافت نکرده اند، ضروری است این موضوع پیگیری و رفع شود

نماینده بناب افزود: 3 ماه است که حقوق آنها پرداخت نشده و 4 سال است که حقوق حق التدریسی ها و پایان نامه های اساتید پرداخت نشده است.

نماینده مردم بناب در مجلس خطاب به سایر نمایندگان تاکید کرد: همکاران؛ اگر دانشگاه آزاد را درنیابید و به آنها توجه نکنید و از هیات علمی و کارکنان آنها حمایت نکنید، در چند روز آینده شاهد تجمع دانشگاهیان در مقابل مجلس خواهیم بود.

باقری بنابی خطاب به طهرانچی مطرح کرد: آقای طهرانچی؛ مثل سال های گذشته حقوق و مزایای هیات علمی و کارکنان خودتان را از مرکز پرداخت کنید، چرا باید حقوق را سر ماه دریافت کنید، اما هیات علمی و کارکنان برخی واحدها هنوز حقوق آبان ماه را نگرفته اند؟! آیا آنها خانواده ندارند؟ آیا هیات علمی دانشگاه آزاد با هیات علمی دیگر دانشگاه ها تفاوتی دارند؟

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: چرا هیات علمی و کارکنان دانشگاه های دولتی سر ماه حقوق خود را دریافت می کنند ولی دانشگاه آزاد هنوز نمی تواند بعد  از 3 ماه حقوق کارکنان و هیات علمی را پرداخت کند؟

وی خطاب به وزیر نیرو مطرح کرد: شهرستان بناب در سال های آینده تنش آبی شدیدی خواهد داشت، این شهرستان هم در آب شرب و هم آب کشاورزی صنعتی با تنش مواجه شده است، لذا با برنامه ریزی های دقیق باید این تنش آبی در شهرستان را کم کنیم.

نماینده مردم بناب در مجلس تاکید کرد: پیشنهاد مشخص ما این است که برای حل ریشه ای و اساسی مشکلات دانشگاه آزاد، این دانشگاه با دانشگاه پیام نور ادغام شود تا با وارد شدن پای یک دانشگاه نیمه دولتی، رویکرد جدیدی اتخاذ شود، وگرنه دانشگاه آزاد در ماه های آینده با مشکلات شدیدی مواجه خواهد شد.

لینک خبر/

http://www.akhbarbonab.ir/?p=1554

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

14010812000485 Test PhotoN - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

اهدایی ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به نیازمندان بناب

در آستانه سال نو، ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به همت بانوان و فعالان قرآنی خیریه زینبیه (س) بناب به نیازمندان تازه عروس در شهر دارالمومنین بناب اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 13 =