جمعه 31 فروردین 1403

دانشگاه‌ها و مدارس نقش بارزی در تقویت هویت دینی، ملی و اجتماعی افراد دارند

لعلی فرماندار بناب؛ دانشگاه‌ها و مدارس نقش بارزی در تقویت هویت دینی، ملی و اجتماعی افراد دارند.

index 2 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ در جلسه کمیسیون دانشجویی با اشاره به حضور گسترده مردم در مراسم پیاده روی اربعین اظهار کرد: پیاده روی اربعین نشان دهنده شکوه و عظمت حماسه حسینی و تجلی اتحاد و همبستگی مردم است.

وی با اشاره به آسیبی که بیماری کرونا در حوزه های مختلف وارد کرده گفت: یکی از حوزه‌هایی که در سایه شیوع کرونا بیشترین آسیب را دید حوزه آموزش بود که خوشبختانه امسال شاهد برگزاری کاملا حضوری کلاس‌های درس در مدارس و دانشگاه‌ها خواهیم بود اما لازم است همچنان پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود تا مجددا شاهد شیوع بیماری در کشور نباشیم.

وی از جمله اهداف دانشگاه‌ها و مدارس را تقویت هویت دینی و ملی در افراد دانست و گفت: آغاز هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای بازخوانی تاریخ جنگ و تقویت ارزش‌هایی همچون ایثار، جهاد و شهادت در دانشگاه‌ها و مدارس است.

وی خاطرنشان کرد درصورتیکه جوانان را با مفاهیم و ارزش‌های دینی و ملی آشنا کنیم، هویت اجتماعی در بین آن‌ها تقویت شده و پس از اتمام تحصیلات علاقه مند به خدمت در کشور و آب و خاک خود خواهند بود.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب با بیان اینکه بناب شهرستان صنعتی بوده بر ضرورت پیوند بین صنایع و دانشگاه‌های شهرستان بناب تاکید کرد.

وی خواستار افزایش تعاملات میان دانشگاه‌های شهرستان و انجام تمهیدات لازم در خصوص خوابگا‌های دانشجویی و غذای دانشجویان بمنظور ارائه غذای با کیفیت شد.

لعلی بر ضرورت حفظ احترام و حرمت دانشجویان تاکید کرده و گفت: برخوردی صمیمانه و از سر دلسوزی با دانشجویان منجر به افزایش اعتماد مابین دانشجویان و مسئولین دانشگاه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در مدارس هیچگونه هزینه اضافی از خانواده های دانش آموزان اخذ نشود، از مسئولین آموزش و پرورش خواست تا در سرویس های مدارس به صلاحیت اخلاقی و خوش برخوردی رانندگان دقت بیشتری کنند.

پایان خبر/ ذاکر احمدزاده

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

14010812000485 Test PhotoN - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

اهدایی ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به نیازمندان بناب

در آستانه سال نو، ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به همت بانوان و فعالان قرآنی خیریه زینبیه (س) بناب به نیازمندان تازه عروس در شهر دارالمومنین بناب اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =