جمعه 10 فروردین 1403

دانشجویان دانشگاه بناب ورزش را جدی بگیرند


DSC04330 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

به گزارش اخبار بناب؛ مجتبی عباسیان سرپرست دانشگاه بناب در مراسم تجلیل از مقام آوران در مسابقات منطقه 3 دانشگاه‌های سراسر کشور که در سالن اجتماعات علامه طباطبائی دانشگاه بناب برگزار شد، اظهار کرد: ورزش دانشگاهی عاملی برای کیفیت‌ بخشی بهتر در پرورش ارتباطات اجتماعی در جامعه است و نقش جدی در تربیت دانشجویان و نسل توانمند آینده دارد.


وی با اشاره به اینکه ما ورزشکاران را باید برای یک زندگی خوب آماده کنیم نه فقط ورزش قهرمانی، گفت:
ای کاش همه جوانان دغدغه مند ورزش باشند.
وی با اشاره به اینکه دانشگاه صرفا محل آموزش درس و علم نیست، عنوان کرد: یادگیری فرهنگ اجتماعی در کنار کسب علم بسیار مهم است که با ورزش می توانیم به روابط اجتماعی خوبی دست پیدا کنیم.
عباسیان با اشاره به شعر شاعربزرگ سعدی «همت بلند دار که مردان روزگار / از همت بلند بجائي رسيده اند» گفت: ورزش را نباید در زندگی سبک بشماریم و در کنار آموزش تحصیلات باید بیشتر به ورزش اهمیت بدهیم چرا که ریشه بیشتر آفت و ناهنجاری های اجتماعی در عدم دوستی بیشتر و بهتر با ورزش است.
همچنین هادی رزقی ملکی معاون دانشجویی دانشگاه بناب، اهمیت و ارزش ورزش و سلامتی دانشجویان در دانشگاه را امری مهم وجدی اعلام نمود وگفت: بکارگیری مسئولان و کارشناسان تربیت بدنی و مربیان متخصص و با اخلاق به منظور جلب بیشتر جوانان دانشجو به ورزش در دانشگاه همواره از دغدغه های مهم معاونت دانشجویی بوده است.
وی به توسعه کلاس های آموزش ورزش قهرمانی و همگانی و رشته های مورد علاقه دانشجویان در دانشگاه بناب تاکید کرد و افزود: درخشش پرچم دانشگاه بناب در هر مقامی باعث افتخار و غرور برای خانواده بزرگ دانشگاه بناب است.
وی افزود: از 72 نفر ورزشکار شرکت کننده در مسابقات منطقه 3 کشوری 60 ورزشکار مقام آوردند که در تاریخ دانشگاه بناب بی نظیر است.
وی ادامه داد: مسئولان دانشگاه بناب همواره حامی جدی ورزش در دانشگاه هستند که برای انگیزه دادن و فراهم سازی امکانات ورزشی تلاش های بیشتری خواهیم کرد.
معاون دانشجویی دانشگاه بناب به پانزدهمین مسابقات المپیاد فرهنگی –ورزشی کشوری که از 18 تیرماه امسال در دانشگاه تبریز شروع خواهد شد اشاره کرد و گفت: برنامه‌ریزی های لازم برای شرکت کاروان ورزشی دانشگاه بناب با 12 سهمیه که کسب نموده ایم صورت گرفته و تلاش داریم به دنبال کسب مقام‌های بالاتر و موفقیت‌های بیشتر باشیم.
رزقی افزود: ورزشکاران با حداقل امکانات حداکثر تلاش خود را کرده و توانسته ایم در قسمت بانوان در سه رشته دومیدانی، کاراته و تکواند4 سهمیه کسب نموده و همچنین در قسمت پسران در چهار رشته های کشتی، شنا، دوومیدانی، تکواند و تیراندازی 8 سهمیه کسب نموده و در مجموع 12 سهمیه المپیاد داشته باشیم.
وی به مشارکت دانشجویان در فعالیت‌های ورزشی دانشگاه اشاره کرد و گفت: با توجه به موضوع کرونا و مشکلات مربوط به حضوری شدن کلاس ها، توجه به ورزش دانشجویان می‌تواند موجب نشاط و شادابی و تحرک و پویایی بیشتر و بهتر دانشجویان گردد.
گفتنی است: در پایان این مراسم از 60 نفر از مقام آوران دانشگاه بناب در مسابقات انتخابی پانزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان سراسر کشور تقدیر و جوایز نقدی اهدا شد.

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =