پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

خداحافظی کمک داور بنابی از عرصه داوری

IMG 20210122 165927 456 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

اخباربناب به نقل از ورزش سه/ در روز آغازین هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران در اصفهان، تیم فوتبال ذوب آهن در آستانه کسب نخستین پیروزی فصل خود قرار گرفت و در دقیقه 80 توانست توسط مجتبی حقدوست به گل برسد، اما گل چیپ و زیبای حقدوست به اشتباه از سوی رحیم شاهین کمک داور مسابقه آفساید اعلام شد تا بار دیگر رحمان رضایی و شاگردانش در لیگ بیستم از داوری متضرر شده و بدون برد در جدول رده بندی شرایط بحرانی داشته باشند.

   پس از این اتفاقات جنجالی، رحیم شاهین کمک داور با سابقه و 44 ساله فوتبال ایران و اهل شهرستان بناب که از سال 1384 در لیگ برتر کار خود را آغاز کرده، در پیامی اینستاگرامی اعلام کرد از عرصه داوری خداحافظی کرده و در پیامی کوتاه هم نوشت:  خداحافظ داوری؛ اگر دل کسی را شکستیم، عمدی در کار نبود لطفا حلال کنید .

   علیرضا فغانی داور بین المللی فوتبال ایران نیز در واکنش به خداحافظی شاهین، به او خداقوت گفت و در پیامی در صفحه شخصی خود، برای رحیم شاهین آرزوی بهترین ها را  دارد.

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − پنج =