پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

حجاب یکی از مهمترین دغدغه های اصلی نظام جمهوری اسلامی

فرماندار بناب؛

حجاب یکی از مهمترین دغدغه های اصلی نظام جمهوری اسلامی است

- پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ رضا لعلی در جلسه کارگروه مقابله با بیماری کرونا، ضمن تسلیت ایام سوگواری و شهادت امام حسین (ع) و گرامیداشت دهه احیای امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: آمر به معروف خود باید به معروفی که متذکر می شود عامل باشد و باید این اقدام را از خودمان و مجموعه هایی که در آن هستیم آغاز کنیم.

وی با بیان اینکه امر حجاب یکی از مهمترین دغدغه های اصلی نظام جمهوری اسلامی در جامعه امروز است گفت: حجاب به عنوان یکی از ارکان اصلی حفظ عفت عمومی در جامعه همواره مورد بحث و تاکید ائمه جمعه بوده است که رعایت آن در هر صنفی خصوصا ادارات واجب است.

وی با بیان اینکه امر به حجاب باید با ملایمت و خوش رفتاری و چهره گشوده باشد گفت: باید در امر به معروف و نهی از منکر در زمینه حجاب با جوانان جامعه ملایمت را رعایت کنیم و به یاد داشته باشیم در هر زمینه ای که صیانت و حراست از جوانان وظیفه ما است.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب با بیان اینکه متاسفانه سویه هفتم بیماری کرونا بسرعت در کشور در حال گسترش است گفت: آمار ابتلا و همه گیری در این سویه بالا بوده و لازم است مردم در تجمعات ماه محرم فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کرده و از ماسک استفاده کنند.
رضا لعلی اظهار کرد: خوشبختانه در سایه تلاش محققان داخلی و نگاه به داخل ایران جزو چند کشوری بود که توانست فناوری ساخت و تولید واکسن کرونا را بدست آورد و در سایه تلاش دولت در روزهای اول استقرار واکسن کرونا به میزان قابل توجهی خریداری و به کشور وارد شد بگونه ای که در شهرستان بناب بیش از ۲۷۰ هزار دوز واکسن کرونا تزریق شد.

وی با اشاره به اینکه مردم دوز یادآور واکسن کرونا را تزریق کنند از رئیس شبکه بهداشت خواستار واکسیناسیون به صورت سیار شد و گفت: واکسیناسیون کرونا در مرکز شهر، مکان هایی که اجتماعات است و در دید عموم باشد تا مردم نسبت تزریق واکسن کرونا بی اعتنایی ننمایند.

پایان خبر/ ذاکر احمدزاده

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =