شنبه 1 اردیبهشت 1403

جوانان ماه‌ها در سد بانک‌ها برای دریافت وام ازدواج، انتظار می کشند

لعلی فرماندار بناب: جوانان ماه‌ها در سد بانک‌ها برای دریافت وام ازدواج، انتظار می کشند.

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ رضا لعلی در جلسه کمیته ساماندهی ازدواج شهرستان با اشاره به جایگاه رفیع زنان در اندیشه اسلامی اظهار کرد: پیامبر گرامی اسلام زمانی مبعوث شد که اعراب جاهلی دختران خود را زنده بگور می کردند و این در حالی بود که ایشان والاترین تعابیر را در مورد دختر بزرگوارشان حضرت فاطمه زهرا (س) بکار برده اند.

1024x754 2 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

وی با بیان اینکه دشمن با تضعیف جایگاه مادر بدنبال از بین بردن این جایگاه در جامعه ما می‌باشد گفت: هر جامعه ای که در آن جایگاه مادر تضعیف شود نهاد خانواده سست شده و از بین خواهد رفت و از بین رفتن نهاد خانواده بسیاری از آسیب های اجتماعی را بدنبال خود خواهد داشت.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب بر ضرورت فرهنگ سازی برای برگزاری آسان ازدواج در جامعه تاکید کرد و گفت: متاسفانه بسیاری از فرهنگ های نادرست اجتماعی وجود دارد که هزینه های ازدواج را بالا می برد.

وی بر نقش دولت ها در برپایی آسان ازدواج از جمله پرداخت تسهیلات و امکانات به زوج های جوان اشاره کرد و افزود: متاسفانه بسیاری از جوانانی که ازدواج می کنند در سد بانک ها برای دریافت تسهیلات ازدواج ماه‌ها منتظر می‌مانند.

لعلی مشاوره های پیش از ازدواج، توجه به طبقات فرهنگی و اقتصادی خانواده ها را پیش از ازدواج ضروری دانست و خاطرنشان کرد: ازدواج و تشکیل خانواده باید زمینه های آرامش فکری و روحی افراد را بدنبال داشته باشد و همه ما باید بدنبال تقویت ازدواج و کاهش طلاق در جامعه باشیم چرا که طلاق بسیاری از آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی را بدنبال خود خواهد آورد.

انتهای پیام/ ذاکر احمدزاده
کانال اخبار بناب در پیام رسان ها
ایتا @akhbarbonab
سروش splus.ir/akhbarbonab
تلگرام @akhbare_bonab

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

14010812000485 Test PhotoN - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

اهدایی ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به نیازمندان بناب

در آستانه سال نو، ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به همت بانوان و فعالان قرآنی خیریه زینبیه (س) بناب به نیازمندان تازه عروس در شهر دارالمومنین بناب اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − دوازده =