پنج‌شنبه 30 فروردین 1403

تيم شنا پسران دانشگاه_بناب سهميه المپياد ورزشی دانشجويان سراسر کشور را کسب کرد

- پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ مربی تیم شنای دانشگاه بناب از کسب سه سهمیه تیم شنا پسران جهت حضور در مسابقات المپیاد دانشجویان سراسر کشور به عنوان بزرگترین رویداد ورزشی دانشجویان کشور خبر داد.

مربی تیم اعزامی دانشگاه بناب در تشریح این خبر اظهار کرد: در این دوره از مسابقات تیم شنای دانشگاه بناب با ۴ ورزشکار توانست با کسب ۹ مدال رنگارنگ موفق به کسب ۳ مجوز شرکت در بزرگترین رویداد ورزشی دانشجویان المپیاد کشوری شود.

ذاکر احمدزاده افزود: در این دوره از رقابت‌ها ورزشکاران “میر علی اصل مکاری” دانشجوی رشته مکانیک دانشگاه بناب موفق به کسب ۳ مدال طلا و نقره و برنز در مواد ۵۰ متر کرال سینه و ۵۰ متر قورباغه و ۱۰۰۴ متر آزاد شده و ” محمدرضا عباس زاده” دانشجوی رشته اپتیک و لیزر موفق به کسب ۳ مدال نقره و برنز در مواد ۵۰ متر و ۱۰۰ متر شنای پشت و ۱۰۰۴ متر آزاد شود.

گفتنی است؛ “امیرحسین گجکار دانشجوی رشته پلیمر موفق به کسب ۲ مدال برنز در مواد ۲۰۰ متر آزاد و ۱۰۰۴ متر آزاد شد و همچنین “فرید ملکی” دانشجوی رشته پلیمر توانست به مدال برنز و مقام سوم تیمی ۱۰۰۴ متر آزاد دست پیدا کند.

مربی و سرپرست تیم اعزامی دانشجویی دانشگاه بناب، ضمن تبریک این موفقیت به جامعه فرهیخته دانشگاه بناب، ابراز امیدواری کرد که این تیم بتواند در المپیاد سراسری بر روی سکو قرار بگیرد.

گفتنی است: کسب سهمیه المپیاد دانشجویی کشور در تیرماه سال‌جاری به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار خواهد شد.

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

14010812000485 Test PhotoN - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

اهدایی ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به نیازمندان بناب

در آستانه سال نو، ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به همت بانوان و فعالان قرآنی خیریه زینبیه (س) بناب به نیازمندان تازه عروس در شهر دارالمومنین بناب اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 13 =