سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403

بناب جزو سه شهرستان برتر استان

فرماندار بناب گفت: بر اساس آمارها و شاخص‌های ارائه شده، بناب جزو سه شهرستان برتر استان است، بنابراین مدیران باید با توجه به جایگاه شهرستان بناب برنامه‌های خود را تنظیم کنند.

مدیران بناب باید با جایگاه این شهرستان همخوانی داشته باشند / نباید انگ بی‌تدبیری به مدیران زده شود!

به گزارش اخبار بناب، شهریار فتحی امروز در مراسم تودیع و معارفه رؤسای سابق و جدید اداره دامپزشکی شهرستان بناب، اظهار داشت: شهرستان بناب با توجه به موقعیت خود یک شهرستان استراتژیک و در محور مواصلاتی استان‌های غربی کشور است، از این رو مدیران این شهرستان نیز باید افرادی کاربلد و توانمند باشند.

به نقل از خبرگزاری فارس وی افزود: بر اساس آمارها و شاخص‌های ارائه شده، بناب جزو سه شهرستان برتر استان است و این ادعای بنده نیست بلکه آمار و ارقام موجود آن را بیان می‌کند، بنابراین مدیران باید با توجه به جایگاه شهرستان بناب برنامه‌های خود را تنظیم کنند.

نباید انگ بی‌تدبیری به مدیران زده شود

فتحی با اشاره به اینکه فعالان حوزه دامپزشکی افرادی هستند که در عرصه سلامت بی‌هیچ منت و چشم‌داشتی برای تأمین سلامت مردم و جامعه تلاش می‌کنند؛ گفت: کشور در یک حالت جنگ اقتصادی اداره می‌شود و مدیران شبانه‌روز تلاش می‌کنند، از این رو نباید انگ بی‌تدبیری به مدیران زده شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دکتر احمدی‌منش رئیس اسبق اداره دامپزشکی بناب در طول تصدی این سمت، برای دکتر گنج پور به عنوان رئیس جدید شبکه دامپزشکی شهرستان آرزوی توفیق کرد.

فتحی اذعان کرد: دکتر گنج پور نیروی جوان و بومی بوده و امیدواریم حضور ایشان منشاء خیر و برکت برای شهرستان باشد.

http://www.akhbarbonab.ir/?p=2759(در یک برگهٔ جدید باز می‌شود)

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۰۲ ۰۹ ۱۶ ۱۶ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

مسئولان پیام حضور حماسی مردم در انتخابات را دریافت کرده و مشکلات اقتصادی را رفع کنند/شهید باکری نه تنها یک فرمانده نظامی بلکه یک فرمانده اخلاق و معنویات بود

مسئولان پیام حضور حماسی مردم در انتخابات را دریافت کرده و مشکلات اقتصادی را رفع کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 7 =