چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

بزرگترین معروف برای مسئولان انجام صحیح مسئولیت و خدمت به مردم است

لعلی فرماندار بناب: بزرگترین معروف برای مسئولان انجام صحیح مسئولیت و خدمت به مردم است.

1024x754 2 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ رضا لعلی درجلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر ادارات شهرستان با بیان اینکه امر به معروف و نهی از زمان صدر اسلام وجود داشته گفت: این مساله موضوعی است که با سرشت و طبع آدمی سازگار بوده و انسان‌ها همواره از زمان آفرینش بدنبال یک زندگی اخلاقی بوده اند اما این مساله در دین اسلام چارچوبی شرعی پیدا کرده است.


وی تاکید کرد: پیامبر گرامی اسلام هدف از بعثت خود را تکمیل مکارم اخلاقی عنوان می کنند لذا امر به معروف و نهی از منکر تلاش برای عمل به باورهای اخلاقی در سطح جامعه است.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب با بیان اینکه امروز در سطح جامعه اتفاقاتی در جریان است و گروهی از مردم انتقاداتی دارند گفت: همه باید نقدپذیر باشیم اما نقد نباید در راستای انتقام جویی باشد بلکه باید در راستای اصلاح امور باشد،

لعلی گفت: انتقام جویی به معنای این نیست که حتما فرد سلاح در دست داشته باشد، گاهی یک فرد با یک مصاحبه می تواند برای کشور و جامعه هزینه ایجاد کند.

وی تاکید کرد: ما به عنوان کارکنان نظام مسئول تامین امنیت جامعه هستیم ما با ارائه خدمات و انجام صحیح مسئولیت خود می توانیم کاری کنیم که مردم امنیت را بپذیرند و بلحاظ ذهنی احساس امنیت و آرامش کنند.

وی با اشاره به اینکه بزرگترین معروف انجام وظایف و مسئولیت خود به نحو احسن است گفت: کسی که مسئولیت خود را به درستی انجام ندهد امنیت مجموعه را به خطر خواهد انداخت.

وی بزرگترین آفت یک جامعه را فاصله بین مردم و مسئولان دانست و افزود: گاها مردم مسئولان را از خود نمی دانند. وی افزود: یک مسئول و کارمند وظیفه دارد شنوای مشکلات مردم باشد و برای حل آن تلاش کند نه اینکه از جایگاهی رفیع بخواهد با مردم برخوردی نامناسب داشته باشد و مردم را نسبت به نظام و انقلاب بدبین کند.

لعلی افزود: نظام مستقل از مردم نیست و حاکمیت عین مردم است و تمامی مسئولین بر آمده از مردم هستند اما متاسفانه عده‌ای با اینکه از نظام متنعم شده و در این نظام به جایگاهی رسیده‌اند با بد رفتاری و عدم اجرای صحیح مسئولیت خود به نظام خیانت می کنند.

وی گفت: عفاف و حجاب مساله ای است که ما باید از خود شروع کنیم و اعضای خانواده و محل مسئولیت خود را تشویق به رعایت حجاب نماییم مادامی که نتوانیم مجموعه خود را مدیریت کنیم نخواهیم توانست جامعه را مدیریت کنیم.

انتهای پیام/ ذاکر احمدزاده
کانال اخبار بناب در پیام رسان ها

ایتا @akhbarbonab
سروش splus.ir/akhbarbonab
تلگرام @akhbare_bonab

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۰۲ ۰۹ ۱۶ ۱۶ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

مسئولان پیام حضور حماسی مردم در انتخابات را دریافت کرده و مشکلات اقتصادی را رفع کنند/شهید باکری نه تنها یک فرمانده نظامی بلکه یک فرمانده اخلاق و معنویات بود

مسئولان پیام حضور حماسی مردم در انتخابات را دریافت کرده و مشکلات اقتصادی را رفع کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − دوازده =