شنبه 1 اردیبهشت 1403

برگزاری ۱۲۰ برنامه فرهنگی و اجتماعی طی دهه فجر در شهرستان بناب

photo 2020 10 10 13 14 34 2 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

فرمانده سپاه ناحیه بناب و مسئول ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی این شهرستان گفت: بیش از ۱۲۰ برنامه فرهنگی و اجتماعی در ایام دهه فجر در شهرستان بناب برگزار خواهد شد.

به گزارش اخبار بناب به نقل از مهر؛ سرهنگ یحیی حیدری به مناسبت آغاز جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در جلسه شورای اداری شهرستان بناب که با حضور امام جمعه، فرماندار و سایر مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان ترتیب یافته بود، با اعلام این خبر تأکید کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا تمام برنامه‌های تدارک دیده شده با حضور اندک مردم و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی افزود: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر بیش از ۱۲۰ برنامه فرهنگی، اجتماعی و محرومیت زدایی به منظور گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سطح شهرستان تدارک دیده شده است که در ایام الله دهه فجر در نقاط مختلف شهر و روستایی این شهرستان برگزار می‌شوند.

وی با بیان اینکه ۲۲ بهمن امسال به جای راهپیمایی همایش خودرویی، موتورسواری و دوچرخه سواری انجام خواهد شد، از مسئولان شهرستان خواست با حضور ابواب جمعی و خودروهای اداری در این همایش باشکوه شرکت کنند.

مسئول ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان بناب همچنین برگزاری رژه موتوری و خودرویی، برگزاری نشست‌های گام دوم انقلاب، رزمایش کمک‌های مؤمنانه، افتتاح ۶ باب خانه محروم، اهدای ۱۶ فقره جهیزیه برای نوعروسان، غبارروبی مزار شهدا و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا را از دیگر برنامه‌های شهرستان در ایام الله دهه فجر اعلام کرد.

http://www.akhbarbonab.ir/2233/(در یک برگهٔ جدید باز می‌شود)

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۷ ۱۰ ۴۱ ۲۰ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

یادداشت/پیام تشکر دکتر وحید رضایی رئیس سابق شبکه بهداشت و درمان بناب از مسئولان و مردم شهرستان بناب

دکتر وحید رضایی رئیس سابق بهداشت و درمان شهرستان بناب با پیامی از زحمات تمامی مسئولان شهرستان و مردم فهیم بناب تقدیر و تشکر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =