جمعه 10 فروردین 1403

برگزاری جلسه کارگروه روستایی و عشایری ستاد دهه فجر شهرستان بناب

9 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

مدیر جهادکشاورزی شهرستان بناب از برگزاری جلسه کارگروه روستائی و عشایری ستاد دهه فجر شهرستان خبر داد.

به گزارش اخبار بناب به نقل از ایانا؛ روح اله خیری افزود: جلسه کارگروه روستایی و عشایری ستاد دهه فجر شهرستان بناب با هدف برنامه ریزی در اجرای هرچه باشکوه تر برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر با حضور رئیس و اعضای کارگروه روستایی و عشایری ستاد دهه فجر شهرستان برگزار گردید.

وی با تاکید بر اجرای هرچه باشکوه تر برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر، به تشکیل کمیته فرعی روستایی با محوریت دهیاران با حضور همیاران کشاورزی روستاها جهت تجمیع برنامه های پیشنهادی تمامی ارگانهای مجری برنامه های دهه فجر و ارائه برنامه های منسجم و یکپارچه در سطح روستاها، اشاره کرد.  

در ادامه رئوس برنامه های ابلاغی حوزه نمایندگی ولی فقیه توسط دبیر کارگروه روستایی و عشایری شهرستان عنوان شد.

دبیر کارگروه روستایی و عشایری شهرستان بناب خواستار برنامه ریزی دقیق جهت اجرای هر چه باشکوه تر برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر با هماهنگی دیگر ارگانها با محوریت دهیاران شد و از نماینده دهیاران خواستار برگزاری جلسه ای با حضور کلیه دهیاران و ارائه برنامه های خود به دبیرخانه کارگروه کمیته روستایی گردید.

وی گفت: مقرر شد دو روستا بعنوان پایلوت در شهرستان جهت برگزاری مراسمات خاص، سخنرانی ها و گلباران مزار شهدا در نظر گرفته شود همچنین نمایشگاه توانمندیهای زنان و مردان روستایی در سطح شهرستان برگزار و با کمک شبکه بهداشت و درمان نسبت به تجلیل کادر درمان اقدام شود.

دبیر کارگروه روستائی و عشایری اظهار کرد: همچنین همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) دخت نبی اکرم و روز زن، طی مراسمی از زنان روستایی توانمند و فعال در عرصه کشاورزی تجلیل بعمل آید همچنین در امر خدمات رسانی با برگزاری میز خدمت و کلاسهای آموزشی ترویجی (یکروزه و مهارتی) برای بهره برداران توسط مدیریت جهادکشاورزی با همکاری ادارات تابعه اقدامات لازم انجام شود.

در پایان جلسه مدیر جهادکشاورزی شهرستان بناب تاکید نمود: کلیه برنامه های اجرایی با کسب اجازه از ستاد مبارزه با کرونا و با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی همراه خواهد بود و ازکلیه حاضرین در جلسه خواست در رعایت این امر مهم اهتمام ورزند.

http://www.akhbarbonab.ir/2228/(در یک برگهٔ جدید باز می‌شود)

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + نه =