پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

بازگشت کرونا به شهرستان بناب/آماده‌باش کامل بیمارستان های بناب برای مقابله با موج هشتم کرونا

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب با اشاره به آغاز موج هشتم کرونا در سراسر کشور گفت: متاسفانه کرونا رسما به شهرستان بناب بازگشته و روزانه یک یا دو نفر بستری داریم.

photo ۲۰۲۳ ۰۱ ۰۹ ۰۹ ۱۷ ۰۳ 1 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب به نقل ازصدای بناب؛ دکتر وحید رضایی صبح امروز در جلسه ستاد کرونای شهرستان بناب با اشاره به آغاز موج هشتم کرونا در سطح کشور و همزمان با آن در شهرستان بناب اظهار داشت: قطعاً تا ۲ هفته آینده به پیک هشتم کرونا در شهرستان بناب خواهیم رسید.

وی افزود: در همین راستا ضمن توجه بیشتر به پروتکل های بهداشتی، واکسیناسیون تمام شهروندان به خصوص افراد بالای ۱۸سال و سایر افرادی که دارای بیماری های زمینه ای هستند، ضرورت دارد.

وی با اشاره به آغاز واکسیناسیون عموم مردم در شهرستان بناب گفت: با توجه به موج هشتم کرونا واکسیناسیون در بناب آغاز خواهد شد و افراد دارای اولویت (سالمندان و بیماران خاص) می توانند سریعا اقدام به واکسیناسیون نمایند.

دکتر وحید رضایی با اشاره به بازگشت کرونا به شهرستان بناب گفت: طی روزهای گذشته روزانه ۱ یا ۲ نفر در بیمارستان های بناب بستری کرونایی داریم که در همین ایام نیز این روند ادامه دارد و هر دو بیمارستان شهرستان بناب در آماده باش کامل در راستای مقابله با موج هشتم کرونا می باشند.

وی با اشاره به مجهز بودن بیمارستان های شهرستان بناب به امکانات روز گفت: همین امر موجب شده است که طی ماه های اخیر شاهد مراجعه بیماران از کشور ترکیه به خصوص شهرهای استانبول و آنکارا به شهرستان بناب باشیم.

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =