جمعه 10 فروردین 1403

اهدای ۱۶ سری جهیزیه به نوعروسان توسط سپاه بناب

به گزارش اخبار بناب به نقل از بسیج: فرمانده سپاه بناب گفت: در ادامه کمک های مومنانه 16 سری جهیزیه به همت سپاه بناب، نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، حوزهای بسیج و خیرین به نوعروسان بنابی اهدا شد.

 یحیی حیدری افزود: این جهیزیه ها به همت سپاه ناحیه بناب، کمیته امداد امام خمینی(ره)، حوزه های مقاومت بسیج و همکاری نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی به اعتباری  بالغ بر ۳۲ میلیارد ریال تهیه و اهدا می شود.

وی با تاکید بر اینکه سپاه از اولین روزهای شروع بیماری کرونا همواره با تلاش فراوان در کنار مردم بوده و خدمت رسانی کرده است، اظهار داشت: از زمان شیوع این ویروس منحوس حدود ۳۰ هزار بسته غذایی با همکاری خیرین ادارات و سایر ارگان ها تهیه و به قشرهای های مختلف متضرر از بیماری کرونا توزیع شد.

 حیدری در پایان با تاکید بر اینکه اهدای این جهازیه ها با هدف فقر زدایی و داشتن جامعه ای بدون نیازمند انجام می‌شود اظهار داشت: از ابتدای سال ۱۳۹۹ حدود ۶۵ سری جهیزیه با اعتباری بالغ بر ۹۸ میلیارد ریال اهدا شده است.

به گزارش اخبار بناب: در سال ۹۹ با همت خیرین شهرستان بناب ۶۵ سری جهازیه به ارزش ۹۸۰ میلیون تومان در بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

http://www.akhbarbonab.ir/2402/(در یک برگهٔ جدید باز می‌شود)

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × چهار =