جمعه 31 فروردین 1403

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک دانشگاه بناب با مجتمع فولاد ظفر

تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه بناب و مجتمع فولاد ظفر (یکی از صنایع بزرگ در عرصه فولاد منطقه) با حضور اعضای هیات رئیسه دانشگاه بناب و مدیرعامل مجتمع فولاد ظفر بناب انعقاد گردید.

ooo 1 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب به نقل از روابط عمومی دانشگاه بناب؛ این تفاهم‌نامه با هدف استفاده‌ی حداکثری از توان علمی و دانش اساتید و پژوهشگران دانشگاهی، برقراری رابطه تنگاتنگ و مستمر بین دانشگاه و صنعت و نیز  بهره گیری از ظرفیت ها و امکانات کارگاهی و آزمایشگاهی میان دانشگاه بناب و مجتمع فولاد ظفر منعقد گردید.


گفتنی است، در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۱ با عنوان «تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین»، راهکارهای تعامل سازنده دانشگاه بناب با مجتمع فولاد ظفر، مورد بررسی قرار گرفت و همچنین بر ضرورت استفاده مجتمع فولاد ظفر از پتانسیل نیروهای متخصص دانشگاه بناب تاکید شد و در راستای بهره گیری بهینه از توان علمی و ظرفیت منابع دو طرف، تفاهم نامه همکاری مشترک برای تعامل سازنده بین دانشگاه بناب و مجتمع فولاد ظفر بناب امضا گردید.

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

14010812000485 Test PhotoN - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

اهدایی ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به نیازمندان بناب

در آستانه سال نو، ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به همت بانوان و فعالان قرآنی خیریه زینبیه (س) بناب به نیازمندان تازه عروس در شهر دارالمومنین بناب اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + چهار =