جمعه 31 فروردین 1403

افتتاح و بهره برداری هفت مرکز مثبت زندگی در بناب

62094 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

رئیس اداره بهزیستی بناب از افتتاح و بهره برداری هفت مرکز مثبت زندگی در سطح این شهرستان با هدف توزیع عادلانه خدمات به مددجویان تحت پوشش بهزیستی خبر داد.

به گزارش اخبار بناب به نقل از بسیج؛ محمدرضا اعلائی اظهار کرد: بهزیستی بناب با هدف افزایش توزیع عادلانه خدمات بین مددجویان تحت پوشش هفت مرکز مثبت زندگی را درسطح شهر بناب افتتاح و راه‌اندازی کرده است.

وی هدف از تشکیل مراکز مثبت زندگی در سطح شهر بناب را افزایش آگاهی عمومی افراد جامعه از وظایف فعالیت‌ها و خدمات سازمان بهزیستی عنوان کرد.

اعلائی گفت: این مراکز با اهداف کاهش ترددهای غیرضروری، افزایش خدمات در بستر فناوری اطلاعات و جمع بندی آن ها در پرونده های الکترونیکی تاسیس شده اند که قطعا به نفع مددجویان تحت پوشش خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه پرونده های خانواده های تحت پوشش بهزیستی بناب در نقاط مختلف شهرستان بین این هفت مرکز مثبت زندگی توزیع و تقسیم می شود گفت: مددجویان منبعد می توانند به راحتی به نزدیک ترین مرکز مثبت زندگی خود که پرونده آن ها آنجا تشکیل شده است مراجعه و از خدمات بهزیستی بهره‌مند شوند.

رئیس اداره بهزیستی بناب با اشاره به خدمات و فعالیت های قابل ارائه در مراکز مثبت زندگی گفت: در این مراکز خدماتی مانند ثبت درخواست فرزند خواندگی و تشکیل پرونده، مصاحبه با مددجویان، اخذ و بررسی مدارک، بازدید منازل، پیگیری امور مددکاری، تحلیل تشخیص و اولویت های نیازهای مددجو و ارائه پیشنهادهای برنامه کمکی و سایر خدمات ارائه می گردد.

 اعلائی در بخشی دیگر از سخنان خود با تاکید بر اینکه بهزیستی شهرستان بناب با هدف جلوگیری از تولد فرزندان دارای معلولیت اقدامات و برنامه ریزی های بسیار خوبی را انجام داده است، گفت: بهزیستی شهرستان بناب دارای مشاوره ژنتیک است و خانواده های تحت پوشش و به خصوص آنهایی که دارای افراد دارای معلولیت هستند قبل از ازدواج و قبل از بارداری ضمن گذراندن کلاس های آموزشی در صورت نیاز به مراکز ژنتیکی ما مراجعه و تمام هزینه های آنها توسط بهزیستی پرداخت می شود.

رئیس اداره بهزیستی بناب در پایان همکاری تمامی مددجویان تحت پوشش بهزیستی شهرستان بناب با مراکز مثبت زندگی را ضروری عنوان کرد و گفت: از مددجویان انتظار داریم به صورت کامل با مراکز مثبت زندگی بهزیستی بناب همکاری و در تشکیل پرونده اطلاعاتی با آنها کمک کنند که قطعاً موجب افزایش و بهبود خدمات این مرکز خدمات رسان خواهد شد.

http://www.akhbarbonab.ir/2342/(در یک برگهٔ جدید باز می‌شود)

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

14010812000485 Test PhotoN - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

اهدایی ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به نیازمندان بناب

در آستانه سال نو، ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به همت بانوان و فعالان قرآنی خیریه زینبیه (س) بناب به نیازمندان تازه عروس در شهر دارالمومنین بناب اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × چهار =