جمعه 31 فروردین 1403

استفاده از نیروهای بنابی در ادارات کل و وزارت خانه‌ها

افق و چشم انداز آینده را در بحث توسعه در نظر داشته باشیم

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی بر استفاده از نیروهای بنابی در ادارات کل و وزارت خانه‌ها تاکید کرد.

به گزارش اخبار بناب/ حجت الاسلام محمد باقری بنابی در جلسه‌ی بررسی چالش‌های شهرستان بناب، اظهار کرد: خروجی همایش «چالش‌ها و راهکارهای توسعه متوازن در بناب» باید برای سال‌های آینده قابل استفاده باشد و طرح‌ها و مقالات با یک دید طولانی مدت طراحی و ارائه شود.

وی، یکی از محورهای لازم برای توسعه در شهرستان را تقویت گردشگری برشمرد و گفت: متاسفانه علی‌رغم وجود پتانسیل‌های لازم در این زمینه اقدامات کافی انجام نشده است.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر استفاده از ظرفیت کباب بناب در بحث گردشگری و برندسازی این غذا گفت: در دیدار با وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایه دستی  بر این ظرفیت تاکید و اقدامات خوبی در این زمینه نیز انجام شده است.

به گزارش ایسنا، باقری بنابی ضمن تاکید بر استفاده از نیروهای بنابی در ادارات کل و وزارت خانه‌ها، گفت: در این زمینه در خصوص افراد مختلف رایزنی هایی انجام داده‌ایم و امیدواریم نتایج مثبتی نیز داشته باشد.

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

14010812000485 Test PhotoN - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

اهدایی ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به نیازمندان بناب

در آستانه سال نو، ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به همت بانوان و فعالان قرآنی خیریه زینبیه (س) بناب به نیازمندان تازه عروس در شهر دارالمومنین بناب اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =