جمعه 10 فروردین 1403

از رایوایکانو تا تبریز با سکان‌دار جدید تراکتور

از رایوایکانو تا تبریز با سکان‌دار جدید تراکتور

تیم فوتبال تراکتور پس از جدایی قربان بردیف، پاکو خمز اسپانیایی را که ۱۵ سال از عمر سرمربیگری اش می‌گذرد را جانشین این سرمربی روس کرده و سکان هدایت این تیم را به پاکو ۵۲ ساله سپرد.

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب به نقل از ایسنا؛ پس از جدایی قربان بردیف از نیمکت تی‌تی ها باری دیگر بی‌ثباتی در این تیم سایه افکنده و تراکتوری‌ها پس از ادعای رسانه‌های مختلف مبنی بر مذاکرات تراکتور با استراماچونی ایتالیایی و ساغلام ترک‌تبار، این تیم با پاکو خمز اسپانیایی به توافق رسید، تا این سرمربی اولین سکان‌دار اسپانیایی سرخ پوشان دیار آذربایجان لقب گیرد.

فرانسیسکو پاکو خمز مارتین، همزمان با سال تاسیس باشگاه تراکتور یعنی ۱۹۷۰ میلادی در اسپانیا متولد شده و در دوران بازیگری در پست مدافع میانی سابقه ۱۱ فصل حضور در لالیگا اسپانیا را در کارنامه دارد که عمدتا برای تیم های رایوایکانو، ساراگوسا و لاس پالماس را در کارنامه دارد.

او همچنین سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌ملی اسپانیا را هم در کارنامه دارد.

خمز هدایت تیم‌های مختلفی از جمله رئال ساراگوسا، لاس‌پالماس و رایووایکانو را برعهده داشته و تجربه سرمربیگری در لالیگا را دارد و اکنون با قبول سرمربیگری در ایران در چالشی جدید به فوتبال کشورمان می‌آید و سرمربیگری تیم تراکتور را برعهده گرفته است.

سکان‌دار جدید تی‌تی ها اخیراً، روزهای باب میلی را در لالیگا دو سپری نکرده و به عنوان سرمربی تیم ایبیزا در ۲۱ دیدار تیمش تنها ۷ پیروزی را به‌دست آورد و با شکست در ۸ مسابقه از سمتش در این تیم که در حال حاضر در قعر جدول لالیگا ۲ قرار گرفته، کنار رفت، تا آخرین تجربه‌اش را با ناکامی در فوتبال اسپانیا به پایان رسانده و به مسافر ایران شود.

تراکتور تا پایان هفته یازدهم رقابت های لیگ‌برتر فوتبال باشگاه کشور، با کسب ۱۵ امتیاز جایگاه هفتم جدول رده‌بندی را به خود اختصاص داده است.

تی‌تی ها همچنین، در ادامه این رقابت ها، سه‌شنبه ۲۹ آذرماه، میهمان پیکان تهران خواهند بود و پرشورها در این دیدار منتظر رونمایی رسمی از سرمربی جدید تراکتور هستند.

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

62281702 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

دستاوردهای سفر اول رئیس جمهوری به آذربایجان شرقی

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب به نقل از ایسنا؛ سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 7 =