پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

آمریکا در سراشیبی افول قرار گرفته است

امام جمعه بناب گفت: امروز آمریکا در سراشیبی افول قرار گرفته است و آمریکای پوشالی در شرف اضمحلال و نابودی است.

آمریکا در سراشیبی افول قرار گرفته است

اخبار بناب به نقل از فارس/ حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی در خطبه های آیین عبادی، سیاسی جمعه شهرستان بناب با عرض تسلیت ایام رحلت آیت الله محمدتقی مصباح یزدی و چهلمین روز شهادت دکتر محسن فخری زاده و سالگرد شهادت سردار دل ها شهید قاسم سلیمانی به ساحت امام عصر(عج) اظهار داشت: یک سال است شهادت سردار سلیمانی همه ما را غرق در ماتم و عزا کرده است؛ سرداری که تمام انسان های لایق بر روی زمین در فراق این سردار گریان و نالان هستند.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی در 40 سال گذشته بخاطر جهاد با نفس، مردم داری، سادگی و ساده زیستی در قلب ها جا گرفته بود؛ اذعان کرد: سردار سلیمانی 40 سال عمر خود را در راه مباره با مستکبران و ستمگران عالم صرف کرد.

خطیب جمعه شهرستان بناب افزود: تمام وجوه زندگی سردار سلیمانی باید سرمشق و الگو برای تمامی مسئولان بویژه کارگزاران نظام باشد و آنها همواره باید در این مسیر حرکت کنند و مردم داری، زهد و تقوا را از این شهید وارسته یاد بگیرند.

حجت الاسلام باقری بنابی همچنین با تأکید بر اینکه سردار سلیمانی فرماندهی شجاع، متفکری برجسته و طراحی عمیق برای انجام عملیات های سرنوشت ساز بود؛ گفت: شهید سلیمانی عاشق اهل بیت عصمت و طهارت(ع) بود.

وی اذعان کرد: سردار سلیمانی تنها سرباز اسلام، قرآن و ولایت بود و هرگز رفتار و گفتاری برخلاف نظر رهبری از ایشان دیده نشد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب تصریح کرد: این سردار بزرگ اسلام همیشه لرزه بر اندام مستکبران می انداخت و حقیقتاً مبارزی سرسخت مقابل مستکبرین و مدافع مظلومین و محرومین بود و با رشادت و فداکاری این سرباز ولایت تمام توطئه ها و هزینه های میلیارد دلاری آمریکایی ها را که در منطقه صرف نموده بودند، نقش بر آب کرد و چقدر باید عظمت این عبد صالح برای تمامی ما درس موعظه و عبرت باشد.

حجت الاسلام باقری بنابی در ادامه خطبه های نماز جمعه بناب با اشاره به حوادث و اتفاقات اخیر در آمریکا گفت: به برکت خون های پاک ریخته شده شهدا و خون های شهیدان قاسم سلیمانی و یاران وی و نیز شهید محسن فخری زاده خداوند کاخ سفید را ذلیل کرد و امروز آمریکا در سراشیبی افول قرار گرفته است و آمریکای پوشالی در شرف اضمحلال و نابودی است.

وی تصریح کرد: امروز به برکت خون شهید سلیمانی هیچ نقطه امنی برای آمریکایی ها در منطقه باقی نمانده است و آمریکایی ها دنبال فرار از منطقه هستند و فیض چنین شهادتی یک موهبت خداوندی است که در سایه اخلاق و خودسازی به حدی می رسد که برای آن کارت ویژه صادر شود.

امام جمعه بناب در پایان خطبه ها سالروز قیام مردم قم را گرامی داشت و برای شهدای قیام خونین مردم قم درود و صلوات فرستاد.

http://www.akhbarbonab.ir/1931/( لینک خبر)

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + هفت =