جمعه 31 فروردین 1403

آب پرت در روستاهای بناب زیاد است/آسفالت ۶۰ هزار متربع از روستاهای شهرستان بناب

بخشدار شهرستان بناب خبر داد: آب پرت در روستاهای بناب زیاد است/آسفالت ۶۰ هزار متربع از روستاهای شهرستان بناب

indexص - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

به گزارش اخبار بناب/ رضا لعلی در جلسه بررسی مشکلات روستاهای شهرستان بناب که با حضور نماینده مجلس شورای اسلامی و مسئولان شهرستان برگزار شد از آسفالت ۶۰ هزار مترمربع از روستای این شهرستان خبر داد.

وی افزود: در سطح روستاها بر عکس شهرستان بدون پرداخت هیچ هزینه برای مسیر گشایی معابر روستایی توانسته ایم با کمک خوب اهالی و تلاش های دهیاران روستا ۲۰۰ هزار متر مربع زیرسازی را برای اسفالت ریزی آماده کنیم.

وی افزود: عمده مشکلات روستاهای منطقه بناب آب شرب است که هم از نظر کمی و هم کیفی دارای مشکلات زیاد است.

لعلی با اشاره به مشکلات آب شرب روستاها افزود: آب پرت در روستاهای بناب زیاد است که عمده دلیل آن انشعاب های غیرقانونی و اسراف بیش از حد در مصرف آب است.

بخشدار بناب از حفر۳ حلقه چاه در این شهرستان خبر داد و افزود: علارغم ضعف فشار در شهرستان ‘ بناب جزو اولین شهرهایی است که با قطعی مکرر آب مواجه نگردید و این در حالی است که نیاز به چاره اندیشی در خصوص پایدارسازی وضعیت آب شرب خصوصاً برای روستاها وجود دارد چرا که فرسودگی شبکه آب روستایی نیازمند توجه جدی است.

لعلی به اهمیت آب در حوزه کشاورزی نیز اشاره نمود و گفت: کشاورزان بنابی خصوصاً گندم‌کاران، امسال از کمبود آب در این حوزه خسارات زیادی را متحمل شدند به گونه‌ای که نیاز جدی به تامین حق‌ آبه بناب از شهرستان همجوار مراغه و قره‌چای لازم و ضروری است.
پایان خبر/ سردبیر/ ذاکراحمدزاده

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

14010812000485 Test PhotoN - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

اهدایی ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به نیازمندان بناب

در آستانه سال نو، ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به همت بانوان و فعالان قرآنی خیریه زینبیه (س) بناب به نیازمندان تازه عروس در شهر دارالمومنین بناب اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − یک =