جمعه 10 فروردین 1403

گمرک بناب ظرفیت لازم برای ارتقا به اداره گمرک را دارد

13981115000035 Test PhotoN - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

ناظر گمرکات استان آذربایجان‌شرقی گفت: فعالیت های گمرک بناب و میزان صادرات شهرستان نشان می دهد که گمرک بناب ظرفیت لازم برای ارتقا به اداره گمرک را دارد.

به گزارش اخباربناب به نقل ازفارس؛ لیلی اورنگی در نشست بررسی موانع و راهکارهای ارتقای گمرک بناب با حضور مسئولان شهرستان و آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه گمرک بناب جزو گمرکات فعال در استان و کشور است؛ اظهار داشت: فعالیت‌های گمرک بناب و میزان صادرات شهرستان نشان می‌دهد که گمرک بناب ظرفیت لازم برای ارتقا به اداره گمرک را دارد.

وی افزود: از آنجایی که مجموعه دولت و مجلس در تلاش برای ارتقای گمرک بناب هستند، قطعاً ما نیز در کنار آنها برای انجام این امر تلاش خواهیم کرد.

مدیرکل گمرک تبریز با بیان اینکه در شرایط فعلی گمرک شرایط لازم برای احداث ساختمان برای گمرک را ندارد؛ تصریح کرد: رویکرد گمرک ورود بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری و تکمیل زیرساخت‌هاست.

بر پایه این گزارش، مسئولان حاضر در نشست از محل گمرک، شهرک صنعتی و برخی امکانات و زیرساخت‌های موجود برای توسعه و ارتقای گمرک بناب از نزدیک بازدید کردند.

گزارش فارس حاکی است، شهرستان 150 هزار نفری بناب در 110 کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی و در جنوب این استان واقع شده و بهمن ماه سال 1393 اداره گمرک در شهرستان بناب افتتاح و راه اندازی شد.

این شهرستان با توجه به صنعتی و اقتصادی بودن آن و همچنین وجود دهها واحد تولیدی و صنعتی کوچک و بزرگ بویژه صنایع فولاد، لوازم خانگی و فرآوری خشکبار یکی از فعال ترین شهرستان های استان در زمینه صادرات انواع محصولات به خارج از کشور است.

http://www.akhbarbonab.ir/2290/(در یک برگهٔ جدید باز می‌شود)

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + یازده =