جمعه 10 فروردین 1403

کشف نزدیک به 11 تن تخم مرغ غیرمجاز در بناب

61826793 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

فرمانده نیروی انتظامی بناب از کشف نزدیک 11 تن تخم مرغ فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش اخبار بناب به نقل از ایسنا؛ سرهنگ سهراب شفقی در گفت‌وگو با خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران یگان امداد و پاسگاه انتظامی خوشه مهر شهرستان هنگام گشت زنی در یکی از محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون ایسوزو و سه دستگاه وانت نیسان مشکوک و آنها را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از کامیون و وانت‌های توقیف شده، مقدار 10 تن و 510 کیلوگرم تخم مرغ، به ارزش دو میلیارد و 450 میلیون ریال که به صورت غیرمجاز حمل می‌شد، کشف شد.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه یک دستگاه ایسوزو و سه دستگاه وانت نیسان توقیف و چهار نفر دستگیر شدند، تشریح کرد: افراد دستگیر شده با تشکیل پرونده به مراجع مربوطه تحویل داده شدند.

شفقی با بیان اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد، ازشهروندان درخواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را سریعاً با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

به گزارش ایسنا، رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان بناب نیز از زحمات مجموعه نیروی انتظامی بناب از این اقدام هوشمندانه که منجر به کاهش قابل ملاحظه‌ قیمت تخم مرغ در سطح شهرستان شده است، قدردانی کرد.

http://www.akhbarbonab.ir/11/(در یک برگهٔ جدید باز می‌شود)

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 12 =