جمعه 10 فروردین 1403

کشف انواع کالای قاچاق و توقیف 2 دستگاه خودروی شوتی در شهرستان بناب

فرمانده انتظامي استان آذربایجان شرقی از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش 4 میلیارد ریال و توقیف 2 دستگاه خودروی شوتی در شهرستان بناب خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ سردار حسین عبدی در تشریح این خبر بیان داشت: در پي تشديد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و کنترل خودروهاي عبوري ماموران پلیس آگاهی و یگان امداد شهرستان بناب در محور های مواصلاتی به يک دستگاه سواری سمند و یک دستگاه سواری پراید مشکوک و آنها را متوقف کردند.

index 1 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

وی ادامه داد: ماموران در بازرسي بعمل آمده از خودروهای توقیف شده تعداد 132 هزار و 600 نخ سیگار خارجی قاچاق، 4 هزار و 800 عدد مواد محترقه و 193 دستگاه تجهیزات الکترونیکی خارجی قاچاق را کشف کردند.

اين مقام انتظامي با بيان اينکه ارزش ریالی اين محموله 4 میلیارد ريال برآورد شده، افزود:در اين زمينه 2 دستگاه خودروی شوتی توقیف و 2 نفر متهم نيز دستگير که پس از تشکيل پرونده مقدماتي جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شدند.

فرمانده انتظامي استان آذربایجان شرقی با تاکيد بر برخورد قاطع پليس با انواع قاچاق، از شهروندان درخواست کرد:گزارش ها و اطلاعات خود از طريق تلفن 110 به مراكز پليس، در جهت افزايش امنيت اجتماعي و اقتصادي جامعه خود اعلام کنند.
کانال اخبار بناب در پیام رسان ها
ایتا @akhbarbonab
سروش splus.ir/akhbarbonab
انیستاگرام: instagram.com/akhbarbonab1399
تلگرام @akhbare_bonab

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + دو =