پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

پیش بینی از بورس در هفته‌های آینده

2446 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

یک تحلیلگر اقتصادی ضمن تحلیل بازارهای طلا، ارز، مسکن و خودرو، گفت: بازار سرمایه در دو هفته آینده به خیال دلار بالاتر، رشد خواهد داشت.

به گزارش اخبار بناب به نقل از ایسنا، صادق الحسینی در صفحه شخصی اینستاگرام خود به صورت زنده به سوالات مخاطبان پاسخ داد و بازارهای بورس، طلا، ارز، مسکن و خودرو را تحلیل کرد. 

وی در ابتدا درباره وضعیت بازار ارز گفت: پیش از این گفته بودم که قیمت دلار به ۲۰ هزار تومان می‌رسد و همچنان هم به این حرف اعتقاد دارم اما این کاهش قیمت هیچ وقت طولانی مدت نخواهد بود. اگر دلار به زیر ۲۰ هزار تومان هم برسد، صنعت و تولید داخل متضرر می‌شود. 

در ادامه الحسینی وضعیت بازار سرمایه در دو هفته آینده را اینگونه توصیف کرد که این بازار به خیال دلار بالاتر، رشد خواهد داشت. همچنین، بورس در دو سه هفته آینده ممکن است معادل ۱۰ تا ۱۵ درصدی داشته باشد. 

این کارشناس اقتصادی درباره بازار مسکن نیز گفت: این بازار افزایش قیمت نخواهد داشت و حباب آن به خصوص در شهرهای بزرگ و شمالی که سرمایه گذاری بیشتری در آن‌ها شکل گرفته است، ۲۰ تا ۳۰ درصد مسکن کاهش قیمت پیدا می‌کند. 

وی افزود: بازار خودرو بیشترین حباب را در مهرماه داشت که ترکید و این بازار کاهش بیشتری هم خواهد داشت.  اکنون به خرید خودرو توصیه نمی‌کنم اما زمانی که دلار به زیر ۲۰ یا ۲۰ هزار تومان رسید خودرو بخرید زیرا، حباب آن می‌ترکد.  

الحسینی در پایان سخنانش بیان کرد: طلای داخلی در دو هفته آینده حباب می‌گیرد.

http://www.akhbarbonab.ir/2378/(در یک برگهٔ جدید باز می‌شود)

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 6 =