شنبه 1 اردیبهشت 1403

پیام مشترک شجاعی و دژاگه علیه شایعات جدایی/در تراکتور خواهیم ماند و جدا نخواهیم شد؛

01582415 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

در تراکتور خواهیم ماند و جدا نخواهیم شد؛ این نقل قول مشترک شجاعی و دژاگه برای پایان دادن به شایعه جدایی بود.

به گزارش اخبار بناب به نقل از “ورزش سه”، اشکان دژاگه و مسعود شجاعی که در سومین سال حضور خود در تراکتور شرایط پیچیده‌ای را سپری کرده‌اند، حالا در واپسین روزهای نقل و انتقالات به تیتر یک پنجره زمستانی تبدیل شده‌اند. شایعات از این قرار بوده‌اند که اشکان دژاگه مسیری مشابه با احسان حاج صفی را طی می‌کند و به جای اصفهان با بلیط تهران راهی پایتخت می‌شود تا پیراهن استقلال را بر تن کند. هم‌چنین درباره مسعود شجاعی نیز شایعاتی از این دست وجود داشته اند و به نظر می‌رسید که جدایی حداقل یکی از آن‌ها اجتناب ناپذیر است.

این اتفاق در حالی قریب الوقوع به نظر می‌رسید که چندی قبل احسان حاج صفی با بخشش طلب خود تراکتور را به مقصد سپاهان ترک کرد تا یک خسران بزرگ را برای تی تی‌های شهر تبریز ثبت کند و طبیعتا جدایی یک کاپیتان دیگر می‌توانست اوضاع را برای تراکتوری‌ها بحرانی ساز‌د ث فشار هواداران را بیشتر کند.

شجاعی و دژاگه؛ کم سروصداترین‌ها در قرنطینه!

اما در همین حال و در شرایطی که گمانه‌ زنی‌ها به اوج خود رسیده بود، باشگاه تراکتور ابتدا مصاحبه مفصلی از رسول خطیبی منتشر کرد و سپس نقل قولی از مسعود شجاعی و اشکان دژاگه. رسول خطیبی گفته بود که به اشکان و مسعود نیاز مبرمی دارد و نمی‌خواهد که آن‌ها را از دست بدهد.

لحظاتی بعد تصویر دو کاپیتان تیم ملی در کنار رسول خطیبی و با این شرح منتشر شد که خود آن‌ها هم می‌خواهند در تراکتور بمانند. نقل قول آن‌ها بدین شرح بود: در کنار رسول خطیبی با قدرت در تراکتور ادامه می‌دهیم. از اول هم قرار نبود جایی برویم. این همه زحمت کشیدیم و حالا برای لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌شویم.

رسمی: اشکان دژاگه و مسعود شجاعی به تراکتورسازی پیوستند – Football Tribe Iran

حال با توجه به این تصویر و مصاحبه‌های دوگانه، اخبار درباره این انتقال بزرگ از تبریز به تهران لحظه به لحظه کم‌رنگ‌تر می‌شود و به نظر می‌رسد که دو ستاره فوتبال ایران حداقل در نیم فصل پیش رو تراکتوری بمانند و‌ سپس شاید تصمیم جدیدی بگیرند.

حضور این دو بدون تردید بر‌ کیفیت و قدرت تراکتور اضافه خواهد کرد و هم‌چنین تجربه دو ستاره سابقا ملی پوش می تواند عاملی برای موفقت تی تی‌های تبریز در رقابت‌های بین المللی شود؛ هر چند که هنوز از تهران پالس‌هایی برای علاقه استقلال به جذب اشکان دژاگه وجود دارد.

http://www.akhbarbonab.ir/?p=2709(در یک برگهٔ جدید باز می‌شود)

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۳ ۱۲ ۲۳ ۱۲ ۲۰ ۳۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

درخشش دختران کاراته کار شهرستان بناب در مسابقات استانی

دختران کاراته کار شهرستان بناب در مسابقات سبکهای آزاد کاراته استان خوش درخشیدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − شش =