پنج‌شنبه 30 فروردین 1403

مردم شب یلدا در خانه‌های خود بمانند

فرماندار شهرستان بناب گفت: مردم شب یلدا در خانه‌های خود بمانند.

photo 2020 12 18 14 27 48 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

اخبار بناب/ شهریار فتحی درجلسه ستاد مقابله با بیماری کرونا بناب با اشاره به ضرورت تقویت انسجام و ارتقای وحدت و همدلی بین دستگاه‌های اجرایی و انتظامی و بین مسئولین با مردم شهرستان اظهار کرد: در سایه وحدت و همدلی و مشارکت آحاد مردم بناب روند افزایشی بیماری طی هفته‌های گذشته کنترل شده اما همچنان شهرستان در وضعیت نارنجی است و در صورت عدم رعایت پروتکل‌ها و موازین بهداشتی احتمال بازگشت به وضعیت قرمز و اعمال محدودیت‌های سختگیرانه‌ وجود دارد.

وی با اشاره به متضرر شدن برخی‌ از گروه‌های شغلی دراثر اعمال محدودیت‌ها افزود: امیدواریم هرچه سریع‌تر با تغییر وضعیت شهرستان شاهد گشایش‌های بیشتری در وضعیت کسب و کار مردم باشیم.

فتحی به ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی از طرف مردم در شب یلدا اشاره کرد و گفت: امسال بهترین گرامیداشت شب یلدا ماندن در خانه و عدم شرکت در مهمانی‌های خانوادگی است چراکه یک شب خوش‌گذراندن به عمری پشیمانی ارزش ندارد.

 وی افزود: در روزهای شنبه و یکشنبه این هفته برابر با پروتکل‌های اعلام شده توسط ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا تمامی بازار و کسبه بغیر از گروه‌ شغلی یک از ساعت ۱۸ تعطیل خواهند شد و همچنین ممنوعیت تردد وسایل نقلیه از ساعت ۲۰ در این دو روز اعمال خواهد شد.

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

14010812000485 Test PhotoN - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

اهدایی ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به نیازمندان بناب

در آستانه سال نو، ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به همت بانوان و فعالان قرآنی خیریه زینبیه (س) بناب به نیازمندان تازه عروس در شهر دارالمومنین بناب اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 6 =