پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

غربالگری 51 هزار نفر ظرف 43 روز در شهرستان بناب

photo 2020 08 02 22 29 03 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب ازغربالگری ۵۱ هزار نفر ظرف ۴۳ روز در شهرستان بناب در قالب اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در این شهرستان خبر داد.

اخبار بناب به نقل از فارس/ علی نیّرپور با بیان اینکه در اجرای طرح شهید سلیمانی که با تلاش های سپاه ناحیه بناب و همکاری فرماندار محترم صورت گرفت، 51 هزار غربالگری ظرف 43 روز با مساعدت سپاه ناحیه بناب انجام شد؛ گفت: از این تعداد 328 نفر به عنوان بیمار شناسایی شده اند که 63 نفر از آنها به بیمارستان ارجاع داده شدند که در نوع خود عملکرد قابل قبولی است.

وی افزود: با اجرای طرح شهید سلیمانی با همکاری بسیج از بیش از یک هزار واحد صنفی بازدید بعمل آمده است.

نیّرپور گفت: به اعتقاد بنده در طی سالیان اخیر در قالب طرح های بهداشتی در سطح کشور عملکرد شاهکارانه‌ای را در کشور شاهد بوده‌ایم که یکی اجرای طرح فلج اطفال بود که با ورود بسیج به صحنه سلامت توانستیم در ظرف یک هفته فلج اطفال را در کشور ریشه کن کنیم و عملکردی مثال زدنی را ارائه کنیم، بطوری که سازمان‌های جهانی از این طرح الگوبرداری کردند و طرح دوم اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی در راستای کنترل شیوع ویروس کرونا بود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب افزود: با این اوصاف، انتظار می‌رود با تداوم طرح شهید حاج قاسم سلیمانی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم و صنف‌های مختلف و پرهیز از شرکت در دورهمی‌های خانوادگی شاهد قطع زنجیره کرونا در شهرستان بناب و سطح کشور باشیم.

http://www.akhbarbonab.ir/51—-43/( لینک خبر)

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − یازده =