جمعه 10 فروردین 1403

عدم فروش شن و ماسه در کارخانجات بناب / انتظار برای افزایش قیمت علت عدم فروش

به گفته برخی از شهروندان بنابی کارخانجات فروش شن و ماسه در سطح شهرستان بناب با بهانه های مختلف از فروش شن و ماسه خوداری می کنند.

عدم فروش شن و ماسه در کارخانجات بناب / انتظار برای افزایش قیمت علت عدم فروش

به گزارش پایگاه  خبری اخبار بناب به نقل ازصدای بناب؛ جمعی از شهروندان با حضور در دفتر رسانه ی مردمی صدای بناب از عدم فروش شن و ماسه توسط کارخانجات مربوطه در سطح شهرستان بناب خبر دادند.و از مسئولان انتظار رسیدگی دارند.

به گفته یکی از شهروندان صاحبان کارخانجات شن و ماسه منتظر صدور افزایش قیمت بوده و با همین بهانه از فروش شن و ماسه به مردم و متقاضیان خودداری می کنند.

این شهروند همچنین اظهار داشت که با وجود اینکه هر تن شن و ماسه حدود ۶۰الی۷۰هزارتومان می باشد.برخی کارخانجات تنها با فروش نرخ ۲برابرمصوب حاضر به فروش شن و ماسه هستند.

لازم به ذکر است قیمت هر تن شن و ماسه در سال گذشته با افزایش ۹ برابری به حدود۷۰هزار تومان رسید اما صاحبان این صنف منتظر افزایش چشم گیر شن و ماسه بوده و به همین بهانه از فروش این مصالح ساختمانی به متقاضیان خودداری می کنند.

در پایان رسانه مردمی صدای بناب این گزارش را به در خواست شهروندان تهیه کرده و به زودی موضوع را از طریق ریاست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بناب پیگیری و به صمع و نظر مخاطبین گرامی صدای بناب و سایر شهروندان عزیز خواهد رساند.

انتهای پیام/داودزیبائی

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 13 =