جمعه 10 فروردین 1403

صدور مجدد محصولات مجتمع فولاد صنعت بناب به بازارهاي جهاني

bonab steel industry 1 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

مجتمع فولاد صنعت بناب موفق به تمديد گواهینامه CE ، برای صادرات جهاني محصولات توليدي خود شد.

اخبار بناب/ مجتمع فولاد صنعت بناب، در پايان مميزي مجدد گواهينامه CE براي تمديد آن كه به درخواست اين مجتمع انجام يافت ، بر اساس مميزي كه توسط نماينده شركت ددال صورت گرفت ، اين شركت موفق به تمديد گواهینامه استاندارد محصول اجباری اتحادیه اروپا CE ، برای محصولات توليدي خود شد.


گفتني است كه به منظور اعتبار دهي اين گواهينامه هرسال يك دوره مميزي مراقبتي انجام مي گيرد و طي مميزي انجام گرفته همه سيستم ها و فرآيندهاي توليد و كيفيت محصول نهايي شامل مستندات، آزمايشگاه مركزي، كنترل كيفي، خطوط توليد و همه سوابق مربوطه مورد بررسي و مميزي قرار گرفت و باتوجه به اعلام سرمميزي، نظر به عدم مشاهده هيچگونه عدم انطباق، گواهينامه فوق مورد تمديد قرار گرفت.


گواهي استانداردCE علاوه بر الزامی بودن آن برای صادرات به کشورهای اروپایی، به عنوان یک مبنای جهانی برای صادرات کالا به سایر کشورهای آسیایی و آفریقایی نيز به شمار می رود و دارندگان اين استاندارد اجازه صدور محصول در بازرهاي جهاني به ويژه اروپا را دارا مي باشند.


محصولات نوردي توليد شده در شركت فولاد صنعت بناب با توجه به كيفيت بالا، تنوع محصول و تعدد خطوط توليد براي عرضه محصول طبق نياز مشتريان در حداقل زمان بر اساس استانداردهاي داخلي و مطابق با استانداردهاي جهاني با نام تجاري شاهين بناب و با داشتن توان توليد ميلگرد از سايز 8 الي32 با گريد هاي مختلف و انواع مقاطع فولادي اعم از نبشي، تيرآهن، ناوداني و همچنين شمش فولادي ، كامل ترين سبد محصولات فولادي را توليد و روانه بازار مي نمايد.

علامت CE بر روی یک محصول، اعلام تولید کننده است که محصول مطابق با الزامات اساسی قوانین مربوط به سلامت، ایمنی و حفاظت از محیط زیست اروپا است.

http://www.akhbarbonab.ir/1706/(لینک خبر)

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − شش =