پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

شهید سلیـمـانی نماد جبهه حق بود

- پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

امام جمعه بناب گفت: شهید سلیـمـانی نماد جبهه حق بود

اخبار بناب به نقل از مهر/ حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی بعد از چند هفته تعطیلی نماز جمعه بخاطر شیوع ویروس کرونا در خطبه های آئین دشمن شکن جمعه شهرستان بناب که با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی برگزار شد، با اشاره به آیات ۱۲ و ۱۳ از سوره انفال اظهار کرد: یکی از سهمگین ترین جبهه های خداوندی ایجاد رعب و وحشت در دل دشمنان است، لذا حضور و حرکت به موقع مردم برای ایستادگی در برابر جبهه کفر نظر پروردگار است.

وی با تسلیت سالروز شهادت سردار دل ها شهید سـلیـمـانی و همرزمان ایشان و نیز تسلیت ایام فاطمیه اذعان کرد: حدود یک سال از آسمانی شدن این شهید عزیز توسط دولت آمریکای جنایتکار گذشت. سرداری که عمری بی سروصدا و خالصانه و با مجاهدت، آمریکا و اذنابش را در منطقه زمین گیر کرد و نهایتاً خداوند پاداش شهادت را نصیب او کرد.

خطیب جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه راه حاج قاسم توسط یاران و شاگردان او ادامه دارد؛ افزود: خداوند هیچ وقت جبهه حاج قاسم را گذاشته و جبهه ترامپ را پیروز نخواهد کرد.

حجت الاسلام باقری بنابی همچنین با بیان ویژگی های شخصیتی سردار شهید سـلـیمـانی خاطرنشان کرد: شهید سـلیـمـانی عبد صالح خداوند و از قماش شهدای کربلا بود و همیشه خود را یک سرباز وطن می دانست و خسارت بزرگی بود اگر چنین انسان وارسته و انسان قدسی در رختخواب از دنیا می رفت.

وی با تأکید بر اینکه مکتب حاج قاسـم سـلیمـانی برای ابد جاودانه در تاریخ خواهد ماند؛ افزود: راه و روش آن سردار شهید همچنان ادامه داشته و استمرار خواهد یافت.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب تصریح کرد: اخلاص، بصیرت، شجاعت و ولایت مداری از خصوصیات بارز سردار شهید سـلیـمانی بود.

حجت الاسلام باقری بنابی در ادامه خطبه های نماز جمعه شهرستان بناب ضمن توصیه اکید به قشرهای مختلف مردم جهت رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک گفت: آنهایی که ماسک نمی زنند به نوعی خیانت می کنند و باعث می شوند که ویروس کرونا شیوع یابد. از این رو ضروری است نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی و زدن ماسک اهتمام کنیم.

http://www.akhbarbonab.ir/1760/( لینک خبر)

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =