جمعه 10 فروردین 1403

شرکت شکوه بناب صادرکننده ممتاز ملی

207618 2 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

شرکت شکوه بناب به عنوان صادرکننده ممتاز ملی انتخاب شد. ویژگی صادرکننده ممتاز ملی این است که 5 سال پیاپی به عنوان صادرکننده نمونه انتخاب شود.

اخبار بناب به نقل از تسنیم/ وزارت صنعت، معدن و تجارت، اسامی صادرکنندگان “ممتاز” و “نمونه” ملی را اعلام کرد که سهم آذربایجان شرقی 2 صادرکننده ممتاز و 4 صادرکننده نمونه است.

بر اساس حجم صادرات سال گذشته، گروه صنعتی تراکتورسازی ایران و شرکت شکوه بناب به عنوان صادرکننده ممتاز ملی انتخاب شدند که ویژگی صادرکننده ممتاز این است که 5 سال پیاپی به عنوان صادرکننده نمونه انتخاب شود.

همچنین شرکت مهر اصل، پتروشیمی تبریز، فولاد مهر سهند و شرکت کاوه سودا به عنوان صادرکننده نمونه ملی در سال 99 از استان آذربایجان شرقی انتخاب و معرفی شدند.

Photo 2019 12 03 112131 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

به گزارش اخبار بناب: شرکت شکوه بناب فعالیت خود را از سال 1374 در شهرستان بناب با شعار کیفیت برتر و افزایش صادرات غیر نفتی در زمینه تولید و صادرات خشکبار بالاخص انواع کشمش آغاز نموده است استفاده از مجموعه عوامل تولید و تجربه غنی شرکت و استفاده از دسترنج کشاورزان و باغداران منطقه و همکاری زیاد دیگر عاملان و تامین کنندگان کشمش و استفاده از دانش و تکنولوژی روز موجب پیشرفت و شکوفایی این شرکت در رون ق اقتصادی و افزایش صادرات غیر نفتی کشور عزیزمان گردیده است.

گفتنی است: مدير عامل شرکت شکوه بناب آقاي محمدرضا طبیبی است که در حال حاضر پس از گذشت نزدیک به 25 سال فعاليت مستمر، يكي از شركتهاي معتبر و موفق صادرات خشكبار ايران است که محصولات اين شركت با نام تجاري SUN AHMAD به بيش از 50 كشور جهان صادر مي گردد.

http://www.akhbarbonab.ir/2010/( لینک خبر )

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =