جمعه 31 فروردین 1403

در برخورد با محتکران با هیچ کس مماشات نخواهیم کرد

unnam 1 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بناب گفت: برای حل مشکل معیشت و نیازهای اساسی مردم تمام مسوولان شهرستان دغدغه دارند.

به گزارش اخبار بناب به نقل ازفارس؛ علیرضا دهقان در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان بناب ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌ها و اقدامات پلیس امنیت، سپاه ناحیه بناب، تعزیرات، سربازان گمنام امام زمان (عج) و دیگر عوامل نظارتی مبارزه با احتکارکنندگان کالا در این شهرستان بر افزایش نظارت بر بازار به‌خصوص در ایام آخر سال تأکید کرد.

وی همچنین با تأکید بر اینکه تقویت اکیپ‌های بازرسی در سطح شهرستان ضروری است؛ افزود: برخورد قاطع با محتکران باید در دستور کار مسوولان امر باشد و در برخورد با محتکران با هیچ کس مماشات نخواهد شد و مسوولان نظارتی به هیچ‌وجه سفارشات را در برخورد و نحوه برخورد با محتکران نپذیرند.

این مقام قضایی دستگاه دادرسی در شهرستان بناب، تصریح کرد: اداره تعزیرات در مواقع کشف کالاهای محتکران سریعاً دستور توزیع آن کالاها را در همان لحظه صادر کنند.

دهقان در ادامه سخنان خود با تأکید بر برخورد قاطع و بی‌امان با محتکران اذعان داشت: در این خصوص بنده به پلیس امنیت شهرستان اختیار کامل داده و از آنها خواسته‌ایم که به عنوان نماینده قانونی ما در کمترین زمان ممکن به موضوعات ورود کرده و برخورد لازم را انجام دهند.

http://www.akhbarbonab.ir/?p=2433(در یک برگهٔ جدید باز می‌شود)

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

14010812000485 Test PhotoN - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

اهدایی ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به نیازمندان بناب

در آستانه سال نو، ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به همت بانوان و فعالان قرآنی خیریه زینبیه (س) بناب به نیازمندان تازه عروس در شهر دارالمومنین بناب اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 9 =