پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

40 درصد ساخت و سازهای شهری بناب غیرمجاز است/ قلع و قمع 180 مستحدثات غیرمجاز در اراضی کشاورزی

13991017000964 Test PhotoN - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

شهردار بناب گفت: 40 درصد ساخت و سازهای شهری بناب غیرمجاز بوده و 80 درصد مشکلات موجود شهر حاصل ساخت و سازهای غیرمجاز است.

به گزارش اخبار بناب؛ جواد نظام‌پرست امروز در اولین جلسه کارگروه مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز شهرستان بناب با اشاره به ضرورت همکاری نهادهای خدمات رسان برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز اظهار داشت: در جریان ساخت و سازهای غیرمجاز ما علناً پول را از طریق عوارض از شهروندان قانونمند دریافت و به محلاتی که غیرقانونی اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز نموده و هیچ عوارضی پرداخت نمی کنند، هزینه می کنیم تا مشکلات این محلات حل شود که آن هم با توجه به غیراصولی بودن ساخت و سازها هیچ تأثیری نداشته و هزینه را برای شهرداری مضاعف می کند!

وی افزود: در جریان سال 99 همکاران ما در شهرداری 675 مورد اخطار کتبی به افرادی که تخلف ساختمانی داشته‌اند، صادر کرده‌اند که بخش اعظم آن در ماه‌های اخیر داده شده است.

قلع و قمع 180 تخلف ساختمانی در شهرستان بناب

مدیر جهاد کشاورزی بناب نیز در این جلسه گفت: با همکاری دستگاه قضایی و نیروی انتظامی 180 تخلف ساختمانی طی سال جاری در سطح شهرستان بناب قلع و قمع شده است.

روح‌الله خیری با انتقاد از قطعه‌بندی اراضی کشاورزی در شهرستان بناب تصریح کرد: هم اکنون 14 پرونده تخلف ساختمانی در دستگاه قضایی شهرستان در حال رسیدگی است.

وی خاطرنشان کرد: در مقطعی متأسفانه برخی فشارهای سیاسی مانع برخورد با متخلفان و قلع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز می‌شد ولی تشکیل این کارگروه می‌تواند نقطه قوتی باشد که جا دارد از فرماندار شهرستان بخاطر تشکیل این کارگروه و پیگیری مسائل تقدیر و تشکر به عمل آید.

http://www.akhbarbonab.ir/180/(در یک برگهٔ جدید باز می‌شود)

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 20 =