پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

دادستان جدید شهرستان بناب معرفی شد

ind - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

مراسم معارفه محمدجلیلی دادستان جدید شهرستان بناب با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستان در بناب برگزار شد.

به گزارش اخبار بناب/ فرماندار شهرستان بناب در مراسم تودیع و معارفه دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان که با حضور معاون قضائی رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی، برگزار شد،افزود: شهرستان بناب با جمعیتی بالغ بر ۱۵۰ هزار نفر ، بدلیل برخورداری و داشتن واحدهای تولیدی و صنعتی بالا به عنوان شهرستانی مهاجر پذیر شناخته می‌شود که این مسئله موجب ایجاد مسائل و مشکلات اجتماعی و قضایی مخصوصی شده است که حل این مسائل نیازمند انسجام بالای قضایی و تسلط و اشراف کامل بر مسائل است که خوشبختانه این امر مهم بصورت کامل در مجموعه دستگاه قضایی شهرستان وجود دارد.

شهریار فتحی گفت: علیرضا دهقان دادستان سابق بدلیل بهره مندی از فضائل اخلاقی ممتاز، توان مدیرتی بالا ، شجاعت و خیرخواهی همواره بهترین تصمیمات را اتخاذ کرده‌اند که موجب ایجاد آرامش خاطر در شهروندان و نظم و امنیت شهرستان و کمک و همراهی به شورای تامین شهرستان شده است.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای دهقان دادستان سابق، محمدجلیلی دادستان جدید را جوانی توانمند و باپشتکار دانست و گفت: تجربه نشان داده است هرگاه به جوانان اعتماد کرده ایم موفق بوده ایم که این جوان ضمن برخورداری از نشاط و شادابی جوانی، دارای تجربیات مهم در حوزه قضایی هستند که طبیعتا منشا خیر در شهرستان خواهند شد .

همچنین در این جلسه معاون قضایی رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی با بیان اینکه همواره خواسته ما از قضات و کارکنان دستگاه قضایی برخورد همراه با احترام با مردم است گفت: متاسفانه تعداد پرسنل و نیروی دستگاه قضایی پایین بوده و بدلیل حجم بالای پرونده های قضائی روند رسیدگی به پرونده‌ها گاها زمانبر شده و حتی همکاران ما در دستگاه قضایی در خارج از وقت اداری برای انجام کارهای مردم در محل کار خود می‌مانند.

 احمد موقری وضعیت کنونی دادگستری شهرستان بناب را موفق دانسته و افزود: همکاری مردم در سطح شهرستان بناب با مجموعه دستگاه قضایی بسیار خوب بوده است و از همکاران خود می‌خواهیم حداکثر تلاش خود برای احقاق حقوق مردم را انجام دهند.

در این مراسم از خدمات علیرضا دهقان تقدیر و محمد جلیلی به عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بناب منصوب شد.
به گزارش اخبار بناب: محمد جلیلی در سوابق خود به مدت ۷ سال قاضی شعبه کیفری دادگستری بناب بوده است و همچنین علیرضا دهقان بعد از ۷ سال خدمت در پست دادستانی شهرستان بناب به دادگاه یک کیفری استان آذربایجان شرقی بخش جرایم خشن و مهم ارتقا یافت.

پایان خبر/ذاکر احمدزاده

http://www.akhbarbonab.ir/?p=3129

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 4 =