جمعه 10 فروردین 1403

خدمت به مردم بناب جزو بزرگترین افتخارات من بود

شهریار فتحی فرماندار سابق بناب: خدمت به مردم بناب جزو بزرگترین افتخارات من بود

jfft - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ شهریار فتحی در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان بناب که با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه خدمت در هر بخش از نظام جمهوری اسلامی افتخار است، افزود: از سال های دهه ۷۰ که جذب استانداری شده ام تاکنون در هر مسئولیتی که بوده ام کوشیده ام صادقانه در خدمت مردم باشم.
وی با اشاره به اینکه بودن در کنار مردم شهرستان بناب برای بنده مایه مباهات و افتخار است، گفت: در طول این مدت از مردم بناب محبت، صمیمیت ، وفای به عهد را بیشتر آموختم.

وی افزود: مردم شهرستان بناب مردمی سخت کوش هستند که در عین اینکه سخت تلاش می کنند به راحتی می توانند برای انجام کار خیر از مال و جان خود بگذرند.

فتحی در ادامه با بیان اینکه روزها و لحظات بسیار خوبی را در بناب و در کنار مردم داشته ام و لحظات تلخ هم زمانی بود که بدلیل بیماری کرونا دوستان و عزیزان خود را از دست دادیم گفت: لازم می دانم تا از تلاش ها و زحمات تمامی صاحبان صنایع که علی رغم مشکلات اجازه ندادند چرخ تولید لحظه ای متوقف شود و یا کارگری بدلیل مشکلات کارخانه از کار بیکار شود تشکر میکنم.

وی ضمن تشکر از حمایت های پدرانه و دلسوزانه امام جمعه محترم، نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای تامین و شورای اداری افزود: هرگونه موفقیتی در طول این مدت داشته ایم در نتیجه وحدت و همدلی بوده است.

وی برای رضا لعلی در کسوت فرماندار جدید شهرستان بناب آرزوی موفقیت کرد و گفت: وی از عزیزترین دوستان بنده بوده و از جمله قوی ترین و شایسته ترین افرادی هستند که می توانند در خدمت مردم بناب در کسوت فرماندار باشند.

indexhje - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 8 =