جمعه 10 فروردین 1403

تفاوت چشمگیر تبلیغ قیمت گوشت درج شده تا مبلغ واقعی بر روی ترازو در بناب!!

قیمت درج شده قیمت گوشت گوسفندی بر روی شیشه برخی قصابی های بناب با قیمت واقعی عرضه آن توسط قصاب تفاوت بسیاری دارد!!

تفاوت چشمگیر تبلیغ قیمت گوشت درج شده تا مبلغ واقعی بر روی ترازو در بناب!!

به گزارش پایگاه  خبری اخبار بناب به نقل ازصدای بناب؛ در بیشتر قصابی های سطح شهر بناب قیمت انواع گوشت درج شده است که به طور مثال قیمت گوشت گوسفندی را ۷۰ هزار تومان درج کرده اند اما در هنگام ورود به قصابی و خرید گوشت تفاوت زیادی میان درج قیمت و قیمت ثبت شده بر روی ترازو وجود دارد!!

بیشتر قصابان سطح شهر بناب علت اصلی این تفاوت قیمت درج شده و ثبت آن بر روی ترازو را تغییر روزانه قیمت گوشت عنوان می‌کنند که البته این موضوع نیز از طرف مسئولان شهرستان که اخیرا از بازار بازررسی کردند مورد تایید نمی باشد.

به طور مثال در هنگام ورود به برخی قصابی های سطح شهر بناب قیمت درج شده گوشت چرخ کرده گوسفندی چیزی حدود ۱۰۰ تا ۱۱۰ هزار تومان نوشته شده است اما هنگام خرید گوشت قصاب آن را با قیمت ۱۵۰ هزار تومان به خریدار می دهد.!

قطعاً درج قیمت واقعی انواع گوشت بر روی درب و دیوار قصابی ها می تواند شفافیت بسیار خوب برای مشتریان به وجود بیاورد تا آنها با آگاهی کامل بدانند که کدام گوشت با چه کیفیت و قیمتی را خریداری می کنند،  و این قطعا حق شهروندی مردم شریف و فهیم بناب می باشد.

در پایان امیدواریم اتحادیه قصابان شهرستان بناب نیز توجه بسیار ویژه تری به این موضوع داشته باشد و در درج قیمت‌های واقعی بر روی شیشه ها و دیوارهای قصابی حساسیت بیشتری نشان بدهد که قطعاً این موضوع ابتدا به نفع گوشت فروشان  و سپس به نفع مردم عزیز بناب می باشد.

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 11 =