پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

تصمیم شورای شهر بناب برای شهرک ولیعصر بعد از ۲۷ سال/ تصویب شهرک ولیعصر به عنوان شهرک مستقل

gfdsd - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب: بر اساس گزارش و تلاش هیات امنای شهرک ولیعصر بناب و با موافقت تمام اعضای شورای شهر بناب و در تصویب سومین طرح جامع شهر طی صورت جلسه مورخه ۱۴۰۱/۰۱/۲۰ شهرک ولیعصر(عج) خارج از حریم شهر بناب قرار گرفته و به عنوان شهرک مستقل به تصویب رسیده است.

با این مصوبه بعداز تایید استانداری و شورای ملی مسکن، شهرک ولیعصر مستقل و دارای شهرداری خواهد شد و طبق قوانین شهرک های مستقل امتیازات خاصی از وزارت کشور شامل میشود.

گفتنی است: شهرک ولیعصر بناب که احداث آن از سال ۱۳۷۳ در زمینی به وسعت ۱۸۰ هکتار آغاز شده، دارای بیش از ۴۰۰۰ نفر جمعیت بوده و شامل مسکن‌های مهر است.

در حال حاضر شهرک ولی عصر(عج) بناب بدون شهرداری اداره می‌شود و مقصد سرریز جمعیت ۱۵۰ هزار نفری شهرستان بناب بوده و پس از گذشت ۲۷ سال هنوز نواقص زیادی دارد و مردم منطقه با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند، امید می‌رود تا هرچه سریعتر مشکلات آن به پایان رسد.

شهرستان ۱۵۰ هزار نفری بناب که یکی از شهرستان‌های بزرگ و پرجمعیت آذربایجان شرقی است در ۱۲۰ کیلومتری جنوب تبریز واقع شده است.

پایگاه خبری اخبار بناب

  • instagram.com/akhbarbonab1399
  • http://www.akhbarbonab.ir
  • @akhbare_bonab

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۰۲ ۰۹ ۱۶ ۱۶ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

مسئولان پیام حضور حماسی مردم در انتخابات را دریافت کرده و مشکلات اقتصادی را رفع کنند/شهید باکری نه تنها یک فرمانده نظامی بلکه یک فرمانده اخلاق و معنویات بود

مسئولان پیام حضور حماسی مردم در انتخابات را دریافت کرده و مشکلات اقتصادی را رفع کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 17 =