شنبه 1 اردیبهشت 1403

بسیج بزرگترین تشکل مردمی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است

جلسه هم اندیشی میثاق نامه تحقق محله اسلامی (با محوریت نقش مساجد در تحقق محله های اسلامی ) به ریاست فرماندار برگزار شد.

IMG 20221004 123847 822 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ رضا لعلی در این مراسم بر ضرورت جلب مشارکت مردم در اداره امور جامعه تاکید کرده و اظهار داشت: مشارکت مردمی رافع موانع در تمامی حوزه های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی است.

وی بسیج را بزرگترین تشکل نظام اسلامی دانست و گفت: هرکسی دل در گرو اسلام و انقلاب دارد بسیجی است.

وی تاکید کرد: مسجد مهم ترین پایگاه نظام و حکومت اسلامی است بگونه ای که پیامبر گرامی اسلامی پس از وارد شدن به شهر مدینه اولین کاری که کردند در آن شهر مسجدی بنا داشتند.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب خواستار مشارکت و هم افزایی ادارات و نهادهای مردمی به منظور جلب مشارکت حداکثری مردم و افزایش اثر بخشی فعالیت ها با محوریت نقش مساجد در تحقق محله های اسلامی شد و گفت: در همین ارتباط قرارگاه سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی تشکیل خواهد شد و در این راستا هر یک از نهادها و ادارات وظیفه ویژه ای خواهند داشت.

رضا لعلی به حوادث روزهای اخیر اشاره کرد و گفت: همچنان که مقام معظم رهبری دیروز در بیانات خود اظهار داشتند مردم پایبند به آرمان های انقلاب هستند اما دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی باتوجه به اینکه شاهد پیشرفت های نظام در عرصه های مختلف هستند می خواهند با ایجاد اغتشاش و آشوب فضای کشور را ناامن کنند که با هوشیاری و بصیرت مردم قطعا موفق نخواهند شد.

وی گفت: اعتراض حق طبیعی مردم است اما نباید به عناصر سودجو ، فرصت طلب و وابسته اجازه داده شود که کشور را ناامن کنند.

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

14010812000485 Test PhotoN - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

اهدایی ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به نیازمندان بناب

در آستانه سال نو، ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به همت بانوان و فعالان قرآنی خیریه زینبیه (س) بناب به نیازمندان تازه عروس در شهر دارالمومنین بناب اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 15 =