جمعه 31 فروردین 1403

بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان و استمرار راه آنها وظیفه‌ای ملی و همگانی است

بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان و استمرار راه آنها وظیفه‌ای ملی و همگانی است

به گزارش اخبار بناب؛ رئیس دانشگاه بناب با بیان اینکه خانواده شهدا با صبر و استقامت در فراق فرزندان شهید خود، تجلی بخش گوهر شهادت در جامعه و سرچشمه ایثار و فداکاری هستند، گفت: این عزیزان حق بزرگی بر گردن همه‌ی ما دارند و امروز بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان و استمرار راه آنها، وظیفه‌ای ملی و همگانی است.

هیات رئیسه و جمعی از مسئولان دانشگاه بناب در پی درگذشت مرحوم کربلائی «شیخ یداله مختاری» پدر و برادر شهیدان سرافراز «نادرقلی و اباذر مختاری» با خانواده وی دیدار کرده و تسلیت گفتند.

مجتبی عباسیان در این دیدار با بیان اینکه تکریم از خانواده شهیدان، ایثارگران و آزادگان وظیفه‌ای همگانی است، اظهار کرد: دانشگاه بناب همواره در راه خدمت به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و خدمت به جامعه مخصوصاً خانواده.های معظم شهداء و ایثارگران را برای خود افتخار می‌داند.

گفتنی است؛ بسیجی والامقام نادرقلی مختاری با چهارده سال سن کوچک‌ترین رزمنده هشت سال دفاع مقدس، فرزند مرحوم کربلائی یداله مختاری و متولد ۱۳۴۷ در تاریخ ۱۳۶۱/۸/۷ در منطقه سومار به درجه‌ی رفیع شهادت رسید.

 همچنین شهید اباذر مختاری، برادر مرحوم کربلائی یداله مختاری متولد ۱۳۳۱ درتاریخ ۱۳۶۷/۰۷/۱۸ درمنطقه کردستان بوکان به درجه شهادت نائل شد.

/ انتهای خبر ذاکر احمدزاده

DSC 5821 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب
DSC 5818 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب
DSC 5802 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب
DSC 5799 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب
بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان و استمرار راه آنها وظیفه‌ای ملی و همگانی است

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

14020810000526 Test PhotoN - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

10مربی برتر ایرانی که امیدهای آینده را زنده کردند

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نسبت به استفاده از توان داخلی به ویژه در استفاده از مربی ایرانی نقطه نظر خاصی دارند که نتایج حاصله در رده‌های پایه‌ای ورزش نیز نشان از ظرفیت و پتانسیل بالای کشور در این حوزه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 12 =